AndroidHealthClinic
D

????

• Media owner davy007
  • Datum plaatsing
ik train nu 6 maanden en wat vinden jullie ervan?
heb je geen foto's van VOOR dat je begon? hoe kan ik nou zien of je vooruitgang hebt geboekt?

Maartn gaat er natuurlijk niet om hier cynisch te gaan lopen zitten wezen reageer dan niet, wat Sage zegt misschien een before pic? Ik zou zeggen probeer droger te worden denk dat je hier nog wel op zon 16-17% BF zit

Net als SageFrancis:
Ik kan niet beoordelen hoeveel je vooruitgegaan bent omdat er geen VOOR foto is.

Je bodyfat% mag wel wat omlaag.

okeej maare als fitnesser moet je tog goed ete????hoe kan ik het het beste doen meer setjes tog voor droogtrainen maare ik wil me arm omtrek houden sow help me dankje voor de tips

davey007, als fitnesser... moet je... fietsen en FITZIJN! als bodybuilder moet je VEEL eten, GOED ETEN, op letten WAT je eet, en als je eenmaal dikbegint te worden en massa begint aan te zetten en dan denkt ' zo is het genoeg!' dan ga je cutten. meestal cut men optijd voor de zomer zodat ze iets te showen hebben, of zich beter in hun vel voelen.

nu is de hamvraag: WAT is jouw doel? Wil je breed worden? Dan is het vaak zo, weinig reps maar meer gewicht. Als jij meer reps gaat maken met weinig gewicht dan krijg je het effect maar uithoudingsvermogen. Ligt er dus maar net aan wat je wil.

Ja gaat lekker hoor.

Maar zoals gezegd nu ff dat vet er af dus 2 x in de week een uurtje cardio doen. En in de toekomst gewoon cardio blijven doen naast je krachttraining.

Gewoon doorgaan met trainen, eten én slapen ;)
Je komt er wel!

Oh ja, we moeten niet weten dat je een boxershort van Ralph Lauren hebt.

Op basis van wat ik op deze foto zie een zesje.
Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe hard je in die 6 maanden vooruit gegaan bent, maar ik zie nu een vrij hoog BF% en maar weinig spiermassa, zelfs voor iemand die pas 6 maand traint.
Maar een goede raad is, als je BF% in die 6 maanden hard omhoog gegaan is dan eet je teveel of verkeerd of je traint op de verkeerde manier.
Want je BF% mag met bulken wel iets toenemen, maar niet van 10% naar 17% om maar iets te noemen.
Post je voedings en trainingsschema's anders eens, dan kunnen we er commentaar op geven.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
davy007
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.230
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews