Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt gruwelijk goed, Hoelang was je ook alweer en hoeveel was je gewicht daar? Zoals ik eerder al had gezegd in 2004 op ybf was het echt geweldig! top!
Nou ga je nog wat meer informatie vrijgeven of heb je nou zo weinig zelfvertrouwen, dat je slechts een foto post voor zelfverheerlijking? Patser.
T
the_Q
ik zal eve wat info geven over me zelf ik ben Quincy aka the_Q ben 22 jaar ben 1.74 lang train nu 2jaar voor 100% heb daar voor ook getraind maar zonder dat ik wist waar ik mee bezig was heb me 1e wedstrijd gedraai in delftzijl de eemonscup in 2004 ben toen 2e geworden bij de juioren de zelfde jaar heb ik een wedstrijd gedraaid van de YBF in beverwijk ben daar 2e geworden in de klasse supperbody jaar daar op heb ik weer een eemonscup mee gedaan in 2005 dus ben toen 1e bij je juioren geworden en 1e in de klase tot de 80kg ik heb ook ook een wedstrijd in het buitenland gedraaid van de wff in duitsland ben daar ook 2e gewordendus dat is zo een beetje wat ik heb gedaan train nog steeds 100% natural en we knallen zo nog wel eve door tot ik er klaar voor ben