MuscleMeat
S

Slecht pose :-)

Gewicht 85 kg, 1m84, Mesoporph. Begin nu aan een bulk van twee maanden. Doel 95kg, wat zeker gaat lukken :-), uiteraard door middel van pure wilskracht en zeer gebalanceerd dieet. 5gr eiwit p/kilo lichaamsgewicht, werkt super!

Train sinds twee maanden mijn rug en brachiaradialis, welke allebei een beetje achterlopen.

Verder heb ik erg korte spieren, wat vor bb zeer prettig is.
Je schouders zijn indd goed... maar waarom heb je je rug niet getraint ??!

In mijn familie hebben alle mannen grote forse benen, meer ontwikkeld dan de overige spieren, mijn huisarts heeft beaamd dat dat ik dat te danken heb aan mijn genetica. Echt heel blij ben ik er niet mee, dus over super genetica zou ik niet willen spreken, het scheelt wel trainen :-), maar vind grote benen niet mooi ivm confectie.

Mijn rug is op zicht niet smal, alleen is nooit meegetraind, vandaar het te grote verschil, contrast is nu echt te groot en wil zeker veel meer massa aanzetten.

Ben in vier jaar van 61 kilo naar ruim 85 kilo gegaan, waarvan de meeste gewichtstoename het afgelopen anderhalfjaar. Puur op wilskracht en eiwitten :-), dus is mijn potentieel is groot. Dit is ook de reden dat ik nu echt wil gaan beginnen met BB

Ben van plan om vanaf nu de trainingsroutine van Franco en Arnold te gaan hanteren, dus zowel 's ochtend en 's avonds te gaan trainen. Zes dagen per week ipv drie dagen nu en twee dagdelen ipv een.

Extra aandacht voor de rug nu en de brachioradialis, ook wil ik mijn biceps meer peiken zoals arnold, alleen kan ik nog niet zeggen of dat in mijn bouw zit. Ze zijn nog lang niet ontwikkeld genoeg om te zien of mijn genetica dat toelaat.

P.s: Mesomorph zegt meer over de snelheid van vet- en spieraanzet dan over je bouw. Alhoewel Meso's idd niet smal vaak gebouwd zijn. Hierbij baseer ik me op The new Encyclopedia of modern bodybuilding van onze grote vriend Arnold.

Tijdens mijn trainingsjaren heb ik veel beginnersfouten gemaakt, waarvan de grootste het matig trainen van mijn rug. Dus tijd om dat te herstellen :-)

Ik vind ook idd dat je wat te groot praat over jezelf...

Ten eerste mis ik een leeftijd volgens mij zit je al dik in de 20 als het geen 30 is en een zwart wit foto pakt al heel anders uit dan in het echt maargoed...

Verder heb je wel goede armen.. Alleen om jezelf een mesoPorph te noemen vind ik ook een beetje overdreven

Ik ben in 2 jaar van 59 KG naar 103 KG gegaan (ik ben ecto), dus dit in 4 jaar vind ik niet mesoachtig, of super genen.

Verder is 5gram eiwitten per lichaamsgewicht echt te veel, beter neem je 3 gram ofzo, de helft neemt je lichaam niet eens op.

Verder heb je goede armen, maar werk aan je rug, maar dat komt ongetwijfelt.

Voor je fysiek een 8. :)

Ben wel erg benieuwd naar die gruwelijke benen van je. Wanneer post je daar een foto van?

Ik ben 23 jaar oud, het horloge is een tauchmeister, thanx for the compliment. Hij is identiek aan het eerste Type Uboat. Het is een type tauchmeister wat niet meer te koop is.

Het was niet mijn bedoeling om groot over mezelf te praten, ben eigenlijk erg bescheiden, zal wat bescheidener zijn in het vervolg.

Foto van mijn benen zal ik binnenkort posten.

Damn voor een ecto ben je zeker hard gegroeid!! Hoe heb je dat gedaan?

Ik merk overigens dat als ik mijn rug hard train, echt mijn rug de volgende dag zo stijf is, alsof hij op slot staat. Wel een lekker gevoel BTW :-)

Er gaan trouwens inderdaad geruchten rond, dat als je Deadlift en of squad je veel sneller groeit overall, is dat echt zo? Weet iemand hoe dat komt?

Grtn en bedankt voor alle feedback,

Omdat je lichaam in balans probeert te blijven. Je rug op slot is fout... En je eiwit inname is een killer voor je nieren :( .

Is niet per definitie een killer voor je nieren hoor. :) Kwestie van genoeg drinken. ;)

(of het een meerwaarde is ten opzichte van een eiwitinname van 3/4 gram per kg. lichaamsgewicht, laat ik in het midden)

Omdat squat en deadlift de basis is voor iedere zichzelf respecterende krachtsporter. Alleen superdudes denken dat ze zonder kunnen. En er zijn inderdaad meerdere goede varianten mogelijk:)

terzake;

Puike basis, ziet er degelijk uit. Goede schouders ook!

My 50ct; Steek je energie liever in squat, borren, deadlift, squat, weighted chins & pullups en squat. Daarmee doe je jouw "monstergenen" veel meer eer aan.

Het hoe en waarom je benen moet trainen kun je overal op dit forum vinden.

vier jnaar trainen, waarvan nooit benen en pas sinds 2 maanden rug, ik snap al waarom je er op die vier jaar nog als een beginner uitziet.

je benen gewoon mee trainen want je benen zijn een hele grote spiergroep en als je je benen traint komt er ook meer Testosteron vrij en dat help je andere spiergroepen ook meer groeien.gr wesley

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stevensoest
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.143
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews