AndroidHealthClinic
S

DECEMBER 2007

• Media owner SAHR
  • Datum plaatsing
goede shit ouwe :D alleen waarom nou steeds die plekken op je armen? ik wil toch wel weten wat daar achter zit :D fbi agent ofzo? :D

ik vind het wat tegenvallen ivm met je kuurtjes. Had er wat meer van verwacht. Maar verder geen offence, want je hebt goede massa en goed droog.

waarom jammer dat ie ervoor hebt moeten kuren? als iemand die naturel is zn foto post wordt er toch ook niet gezegt jammer dat je niet gekuurd hebt anders was je groter geweest?
hij heeft gekozen om te kuren, respecteer die keuze net zoals andere mensen respecteren dat iemand naturel wilt blijven...

gasten die ook gekuurd hebben maar een minder fysiek hebben krijgen dat meestal ook niet eens te horen.

Ik respecteer zijn keuze heel zeker. Je gaat mij niet snel betrappen op een opmerking die kuurders diaboliseert. Maar ik wil enkel zeggen dat er misschien natural meer uit te halen viel, voordat hij naar de snoepjes greep.

Voor wie het weten wil, tijdje terug wou ik meedoen aan de open eemscup.Was helemaal ready en werd toen ziek, en heb een 9 maand niet kunnen trainen, als dat wel het geval was geweest had ik er nu beter bij gestaan.
En over kuurtjes wil ik het al helemaal niet hebben.
Greets.

lol@natural onzin, kerel natural 10 jaren plan voor een matig fysiek voor de meeste mensen. Btw het zijn meestal de kleinere kerels die zo reageren.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SAHR
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.189
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 0 reviews