XXL Nutrition
Sil3nc3k3

snel even foto getrokken (betere volgen)

• Media owner Sil3nc3k3
  • Datum plaatsing
2 jaar trainen:
-1 jaar compleet verwaarloosd
-1 jaar wat serieuzer beginnen nemen, veel bijgeleerd hier ;) (10kg gewonnen)
- nu pas echt goed bezig (5-6 x week)
Begonnen op 55kg
Atm(19jaar): 67 Kg -1m74 -bf:?
Fotos benen en betere poses volgen.
@ dave, thx, weet ik dat ook weer, maar vraag me toch af waar die abs dan blijven :s Nog lager gaan in bf dan? Ziet ze enkel opgespannen...

@kevin: alleen ben ik belg :p

Vond dit namelijk raar: http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php?photo=83384
even groot, imo minder fysiek en dan 73 kg wegen?

Upperbody zegt qua gewicht vaak niet zo heel veel , bij veel mensen hoopt vet juist rond hun bovenbenen op waardoor , als jij naar hun uppbody kijkt , zij op jouw zouden kunnen lijken en toch meer kunnen wegen

P.S : die 10 % is maar een schatting , zou makkelijk kunnen dan je 1-2% hoger zit..

@ dave123: ow, blij dat ge dat zegt, had zo al het gevoel dat mijn benen droger kwamen te staan en gewicht ging maar niet omhoog ookal zag ik gains in ub, waarsch gedaalt in bf en terwijl wat massa gegaint:) Thx!

wat is je schema? zou ik wel even willen weten (om het te stelen en te gebruiken :P.) nee echt serieus!! post je schema eens!

goed man , armen lijken inderdaad veel groter als ik naar mijn armen lijken die van jou groter en die van mijn zijn 37 cm ,

een dikke 9 man

als je je abs wilt zien zonder dat je ze aanspant moet je of huge abs hebben, Of echt laag in BF zitten...(of beide natuurlijk)

J
ziet er zeker goed uit ga zo door

@ el smurfo
Haha, als je t echt wilt zal ik het wel eens uittypen, heb het niet op papier staan... In ieder geval een 3 day split (en altijd één dag erna rust, wordt later cardiodag)

@ MacB
Ja, weet het, maar heb mijn bf dus toch wat onderschat, achja het is nu toch winter dus lekker bulken!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sil3nc3k3
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.649
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews