Fitness Seller
J

Dubbelle Biceps

• Media owner Jorrrit
  • Datum plaatsing
nouja even bewerken omdat er nogal veel commentaar hierop was.

ik ben dus 8 weken serieus bezig daarvoor wel getraint maar niet echt doel gericht ofzo. ik voetbalde hierbij ook nog maar ben daar dus nu mee gestopt

87 kg - 1.80 m
A
8 weken is 8 maanden? ;)

Goed werk.. wat heb je hiervoor gedaan?

Ga zo door ouwe! Goed bezig

dumbass.. geloof er geen aars van. 2 foto's achter elkaar die 8 weken trainen en eruit zien alsof ze 8 jaar trainen.

Ik zeg toch 8 weken serieus, daarvoor ook wel getraint maar niet echt serieus mee bezig geweest.

en die andere jongen die hier staat is me trainingsmaatje die ook sinds 8 weken serieus aan het trainen is en eigenlijk t zelfde verhaal.

Zo kan iedereen natuurlijk wel zeggen dat ie pas een paar weken serieus bezig is.... Zet gewoon neer hoelang je aan het trainen bent in plaats van hoelang je "serieus" aan het trainen bent zodat we "serieus" een cijfer kunnen geven voor je progressie etc.

idd, we weten allemaal dat het na 8 serieuze weken niet zó snel gaat! Je moet hiervoor wel hebben getraind, dus al waren het 9 maanden 2 keer per week en nu 8 serieuze weken, is het dus een heeel ander verhaal!

ik ben al een aantal jaartjes bezig maar toen voetbalde ik er ook nog bij. ben nu gestopt met voetbal en met geheel hierop gaan richten, dat is dus sinds 8 weken.

maja even los van dat, nog reacties?

ja, je staat er goed bij hoor pik. van mij krijg je een 8.

wel een btje jammer van dat kk gezeik over 8 weken; who are you kiddin' ?

haha, beetje moeilijk oordeel te vormen dan als we de trainingstijd niet echt weten, je fysiek opzich ziet er wel goed uit, daarop beoordeel ik je dan ook.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jorrrit
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.972
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews