MuscleMeat
B

begin 2de maand, armen

• Media owner berrie1981
  • Datum plaatsing
1.87
26 jaar
1 maand 1 week serieus aan het trainen.
srry maar ik vind dat je achter 1 maand geen fotos moet trekken je kan amper progressie zien imo

ik vind dat dat wel mag omdat je dan later kan vergelijken en mensen je kunnen vertellen wat je et beste kan doen.
frederic je bent een eikel...

voor zo'n korte tijd trainen ziet et er al aardig uit, gwoon zo door gaan!

ja idd frederic, niet zo jaloers..ook jij kan ooit groot worden..als je maar net zoveel tijd steekt in trainen als uit je nek lullen.

ik plaatst mijn foto's omdat ik graag tips wil wat ik moet doen en kan verbeteren..

iedereen bedankt voor de reactie's tot nu toe..ja vreten ben ik al mee bezig!

Ik blijf bij mijn standpunt,je weet tog als je 1 maand bezig bent en je hebt jouw lichaam dan besef je tog dat je ten eerste moet bulken en gewoon trainen enzo.Het punt 1 was niet op jouw lichaam dus denk niet dat ik hiermee bedoel dat het een slechte pic is.

Wat een gemiep weer jongens.
Tip voor je: Scheer eerst dat schaamhaar onder je oksels weg, het heet niet voor niets "schaam"haar!
Voor je borst veel pressoefeningen, bank,incline, decline, dumbelpress. etc, etc, en een flyoefening om het geheel vol te pompen. Doe alles gewoon zo zwaar als je kan, dan richt je de meeste schade aan.
Verder mag je hopen dat borst niet jouw mindere spiergroep is, iedereen heeft wel een mindere.
Zorg dat je een goed dieet krijgt, niet ééntje van het net plukken, maar zelf alles testen, zo kom je te weten waar jij van groeit en/ of vet wordt.
Als je dat eenmaal weet, ben je er voor 90%
Je kennis van jouw dieet kun je aanwenden voor bulken en/ of cutten.
Succes verder, voor deze foto kan ik je helaas geen hoog cijfer geven.
Eerst aan de bak, en laat volgend jaar je progressie maar zien voor een beter cijfer ( hoop ik voor je )

Je bent net begonnen met trainen en er loopt niet zozeer iets achter. Dus niet te druk maken om allerlei kleine spiergroepen als borst, biceps of whatever. Gewoon je hele lichaam trainen en niet vergeten te vreten, squatten, benchen en deadliften om massa aan te zetten, dan komt die borst er heus wel. Even geduld nog.

Succes met gainen!

J
En uit welk hongerkamp ben jij gelopen??

J
En je hebt je gezicht afgeplakt omdaaaaaaaaat????

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
berrie1981
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.997
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews