Fitness Seller
Stefan6pack

Stefan6pack chest

mooi lichaam..

Kga nix zeggen over de foto :P
Want volgens mij speelt dat allemaal af onder de Bodybuilding logo :P

Dank je Munie! Ik werk er hard aan hoor! Ook onder het BB logo (haha)
Ik zie van jou nog geen foto's staan in je galerij.
;-)
S

Petje af, echt een heel mooi fysiek. Hoeveel jaar training heb je hiervoor nodig gehad, en welke supplementen heb je gebruikt?

Dank je Rick, ik train nu ruim 2 jaar, 4 a 5 x per week. En soms een week rust na 2 maanden.
Ik gebruik een lean gainer, zuivere creatine en Xpand energized.
En gezond eten natuurlijk.
;-)

sorry, k'vind het gay. doe eens een normale post. je hebt nu 10 foto's waar je je hand voor je pik houdt. Doe eens een MM of een Double biceps of latspread weet ik het.

Jammer Obeb, maar geaardheid is toch niet belangrijk? Blijkbaar krijg jij daar bepaalde gevoelens bij... jaloers denk ik dat maar. Het is toch ieders doel om een mooi lichaam te trainen? En dat mag toch gezien worden, vind je niet? Of train je dan alleen voor je vriend of vriendin?
Juist in de sportschool kijkt iedereen naar iedereen. Ik ken veel leuke jongens (hetro en gay) die het juist erg belangrijk vinden om er goed en verzorgd uit te zien. Niks mis mee lijkt me.
Het geeft mij wel een kick als ik na het fitnessen onder de douche sta en iemand zegt tegen mij: 'Goh, een sixpack, dat zie je niet vaak'!
Ik vind dat zogenaamde 'stoere' gedag vaak erg dommig klinken. Je mag toch gewoon zeggen dat je een strak getraind mannenlichaam mooi vindt? Nou ik wel hoor. Ik train er in iedergeval hard voor!
;-)

Je zegt wat de meeste hier denken maar eigenlijk niet durven te zeggen. Hoewel je foto's er apart uit zien vind ik dat duidelijk te zien is dat je een prachtig fysiek hebt, waarom sommige mensen hier het met een 6 beoordelen snap ik niet echt. Ookal zou die gay zijn wat dan nog heeft hij daarom minder moeite gedaan om te komen waar hij is? Mensen in hun waarde laten is ook een kunst

Heejj stefan, je hebt dit keer je leeftijd niet bij je foto gezet, maar dat maakt niet zoveel uit, ik weet het ongeveer nog wel. Voor jou leeftijd heb je echt een mooi lichaam, mooie torso, goeie armen en schouders ook! Gewoon heel goed!

Ik ben vaak tegen kritiek omtrent 'gay-gehalte'. Daar zal ik dan ook geen fout woord over zeggen.

Wat ik wel kwijt wil is dat er een bepaalde groep ronddwaalt op het internet dat enkel lijkt te hunkeren naar aandacht.
Ik vind jou ook zon type Stefan6pack. Je plaats geen berichten, maakt geen typerende bodybuildingposes en plaats nu de 4e achtervolgende soortgelijke foto.

Je weet nu dus onderhand wel hoe je lichaam wordt beoordeelt. Het plaatsen van 4 nagenoeg identieke fotos geeft geen enkele toegevoegde waarde aan jou of dit forum. Ik zie het als pure hunkering naar positieve feedback.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Stefan6pack
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.860
Aantal reacties
42
Beoordeling
0,00 0 reviews