Fitness Seller
Jhonny Dynamic

Jhonny Dynamic @ 74

Dit ben ik op een 74 kilo met een lengte van 170 cm.
Echt krachtstats kan ik niet meegeven aangezien in me ni echt focus op kracht. Ik focus me momenteel alleen nog op explosiviteit en spieruithouding omdat ik met muay thai ben begonnen en graag ook mma zou gaan doen.

Enkele eventuele stats:

4*80kg DL
6*32kg flat DB press
Squat only BW

Niet zagen over mn onderbroek ofzo ;-)
Iedereen een goed 2008 toegewenst!
Wat is je doel dan?
Voor uithouding van je spieren ben je niets met een foto..daar zien we de massa op?!?

Ga squaten met bb in je nek
Werk hard aan je deadlift

Mn doel is tot een goede uithouding komen met toch wat massa. Niet dat ik me er op focus maar is gwn mooi meegenomen. Squaten met bb liever niet meer. Ik doet het op bw zo'n 200-300 keer na elkaar. Is zeer goed voor je conditie. Ben ik ook hard aan het werken aan mn deadlift, doel is het dubbele van mn lichaamsgewicht te trekken dan is het voor mij al goed.

@Newguy, is totaal mn bedoeling niet van een gare lichtinval te gebruiken, ik kijk nooit naar licht of om even wat als ik foto maak.

newguy10....ja logisch, jij hebt ook al 25 posts, en bent geregisteerd in december 2007 -.-

@ fotoposter: we kunnen hier weinig over zeggen

is totaal mn bedoeling niet van een gare lichtinval te gebruiken, ik kijk nooit naar licht of om even wat als ik foto maak

Dat is dan ook te zien, ja....

Zo sta ik er bij als de huisarts wil controleren of ik geen liesbreuk heb, niet als ik mijn spieren wil laten zien of mijn lichaam wil laten beoordelen.

zal eens nieuwe foto posten dan.

@ Heywood Jablomi, heb toch ook geen bench stats vermeld? Staat dumbell press. De dumbells in mn gym gaan jammer genoeg ook maar tot 32 in mn gym.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jhonny Dynamic
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.070
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews