Fitness Seller
Stefan6pack

Stefan6pack chest

I'm with Equelsor...
Het gaat over bodybuilding, niet over "enkel" je sixpack.
Over je fysiek: Goed droog, weinig massa.

wat dacht je,, even me sexymode on? *-)
zelf hou ik niet echt van zown foto.. maar wel goede fysiek

Zoals Equelsor al zegt , je weet goed genoeg dat je van deze reacties kan verwachten als je zo foto's post ! Waarom doe je het dan het is toch simpel normale foto's te plaatsen! Je hebt een goed fysiek daar niet van maar de foto's zijn niet prettig om naar te kijken

en hoe zit het met je traps, lats, triceps, onderarmen en benen..? Leuk dat je een sixpackje hebt, maar vind het totaalplaatje niet in balans. En idd, moeten het nou telkens foto's zijn waar je met je hand voor je pik staat te wiebelen?

Foto's zijn gewoon gekopieert/ge-photoshopt ;) of van een 1 of andere gaysite ergens op de wereld gekopieert.

Fake dus!!!

(Ik zou het mis kunnen hebben als hij straks met een "most musculair" pose komt :P )

Dit is een bodybuildingforum, dus wij beoordelen het liefste foto's waarop mensen een bb-pose uitvoeren. Zo kunnen wij je fysiek ook gewoon goed beoordelen, inplaats gefotoshopte gay pics te beoordelen.

Ook is het enigste wat jij doet showen, jij voegt verder helemaal niks toe aan het forum. Dus ik heb liever dat jij je leuter en abs in een douche showed dan dat hij hier foto's loopt te spammen.

Trek een onderbroek aan en doe een normale pose als je een normale reactie wilt. Dit is geen gay dating forum

Goed fysiek.. Jammer van al die kleuters hier die duidelijk zelf ook homo zijn maar er nog bang voor zijn en dus zulke negatieve dingen posten zodat het net lijkt alsof ze anti-homo zijn.. Ontkenningsfase noemen we dat.

Goed droog, waarschijnlijk zit je rond 6-8% vet, kilootje of 80-85, erg netjes.:thumbs:

Intuition... vind jij die foto's niet gay dan???

Zoiets post je toch niet op een (voornamelijk) mannelijk (en dan ook nog bodybuilding) forum? of wel? ik zie liever gewoon een boxer dan een hand ervoor tog?? Of vind jij het wel geil;)

Zie dit soort foto's eerder de revu passeren op het viva forum :D (voornamelijk vrouwen forum)

Opmerkelijk dat het gevoel 'gay' voor een aantal bezoekers erg vaak naar boven komt. Voor mij is dat volledig onbelangrijk. Homo of geen homo. En wat is daar overigens mis mee? Blijkbaar kunnen sommige stoeren BB boys daar persoonlijk niet goed en fatsoenlijk mee omgaan.
Ik zie dat als een tekortkoming in hun persoonlijke respect naar een ander toe.
Ik neem aan, dat de meeste 'body builders' hun lichaam niet 'builden' uitsluitend om 's avonds dit alleen in de spiegel te aanschouwen, maar ook om gezien te worden. Juist!! Dat vind ik ook leuk, en helemaal als het plaatje voor de beoordeling ook nog een mooi mannenlichaam is om naar te kijken.

PS. Clarens, Terror Hennep, Intuition, Bulky, etc etc, dank voor jullie oprechte en normale beoordeling!
Ik wens iedereen een heel gezond en gelukkig 2008!!!

Het geeft mij wel een kick als ik na het fitnessen onder de douche sta en iemand zegt tegen mij: 'Goh, een sixpack, dat zie je niet vaak'!

Dan kom je zeker alleen in sauna's waar oude homo's komen? Ik sta niet zo graag onder de douche met andere mannen, ieder zijn meug.

Het is nu ook de 4e foto met dezelfde intentie. Of je geilt op je eigen lichaam en bent een echte narcist, maar deze reacties kan je verwachten als je alleen maar dit soort pics plaatst en verder niets.

Jammer joh, Chiskederat!! Oeff, wat laat jij je kennen zeg met jouw uitspraken. Blijkbaar zit jij in de benkende ontkenningsfase...
Bij ons in de gerespecteerde sportschool is één gezamenlijke doucheruimte voor de heren. Heel gebruikelijk lijkt me. En ook daar babbelen we met iedereen gezellig verder. Zo ook over een sixpack.

:-)

Whahahahah goeie chris :).

En stefan lul nou niet met dat iedereen ind e ontkenningsfase zit... jij bent al door de ontkenningsfase heen zo te zien dus jij hebt geen keuze meer ;).

Ik denk dat sommige hier geeneens douchen vanwege de GAY sfeer in de kleedkamers ( ik douche wel gewoon hoor maar zie vaak gasten de kleedkamer inkomen en hoppa zonder douchen weer vertrekken), wat wij wel doen is het bekijken van onze resultaten (met boxer aan) en niet naar elkaars p**mel(tje) kijken wat ik ook nie wil, ik kom daar niet om me pik te trainen en het resultaat te bekijken.

Dat je, je hand er voor houd is netjes.

Verder: deze foto heeft zeker een goede body (boven lichaam voorkant) .
Jammer dat je niet ff reageert als mensen vragen of je wat andere poses kan doen maar wel kritiek levert op andere dat ze in de ontkenningsfase zitten.

Maar goed....

PS. Clarens, Terror Hennep, Intuition, Bulky, etc etc, dank voor jullie oprechte en normale beoordeling!

Rofl .. dat je Sephirotsnake er toevallig hier niet tussen rekent... 7 blijkt dus al niet meer een normale en oprechte beoordeling.. je bent echt LOL.

Ook geweldig dat je steevast hetzelfde commentaar post...
ivm wat je zei over Chris zijn 'ontkenningsfase'.. echt je hebt wel lef moet ik eerlijk bekennen aangezien je zelf nog in de fase zit :
in ieder mens (man) schuilt wel een homo dus zal ik lekker maar nog wat gay getinte pics plaatsen om hun fantasie te prikkelen.
Om dan achteraf te geilen op de positieve comments.

Ik geef je toch een 7 omdat dit er los van staat.

Dank je Munie! Ik werk er hard aan hoor! Ook onder het BB logo (haha)
Ik zie van jou nog geen foto's staan in je galerij.
;-)
S

Gaat lekker privé met elkaar zitten zwijmelen...

Als je de reacties eens goed doorleest, dan kom je er misschien achter dat we niet jaloers zijn op je (kijk in mijn f*king-galerij zou ik zeggen) maar dat we die nietszeggende, nietstoevoegende foto's een beetje zat zijn. 4x Dezelfde pose laten zien omdat je jezelf er wel erg lekker uit vindt zien...dat heet narcisme. Dat jij dat verward met iemand die hard zijn best doet in de sportschool om zijn ideaalbeeld na te streven, zegt meer dan genoeg over je. Nog veel ''gezellig'' babbelplezier gewenst in jouw ''gerespecteerde'' sportschool met de andere jongens onder de douche.

Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Stefan6pack
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.860
Aantal reacties
42
Beoordeling