AndroidHealthClinic
D

Laatste shoot :P

• Media owner deadblower
  • Datum plaatsing
Beetje slechte pose.

stats 92 kg
7.7 vetpercentage
15,1 kg vetvrije spiermassa
ja toch opmerkellijk als je er over nadenkt. Maar dit zijn de stats van mijn sportschool die ze hebben genomen op een apparaat. Of ik daar aan moet geloven, het zijn slechts de cijfers die ik heb overgenomen. een nee, moedertieten heb ik niet. ik moet gewoon veel gaan eten. over 2 maanden komt me nieuwe foto. :)

Je borst is best goed, alleen met betere bovenkant zou hij perfect zijn.
Maar ik heb dat probleem ook, maak volgende keer een foto waarbij armen beter zichbaar zijn

mooie dikke borst, maar in verhouding slecht..borst een 9, verhouding een 6=15/2

Maakt 7,5 en omdat de bovenkant borst beter kan geef ik een 7;)

Heb je hier je borst gespannen??? zo niet heb je een hele goede borst!! Als je wel aanspant (op deze foto) lijken het idd b*ch tits (cannabis bavat oestrogenen, ik blow ook maar mijn testo is hoog genoeg).

Mwha in princiepe zou je als je je borst aanspant lijnen moeten zien :D vooral bij jouw bf.

cannabis bevat oestrogenen!!! Het moet hier niet veel gekker gaan worden...

Ten eerste een opmerking over de TS, your way out of balance! Er zijn meerspiergroepen dan alleen de borst, persoonlijk vind ik het er niet uit zien, maar wie ben ik... Werk aan Schouders, traps en rug en laat de borst voorlopig voor wat het is...

Ten 2e: "Cannabis oestrogenen bevat", oetlul. je weet niet eens waar je over praat en gaat het gros achterna.... Cannabis bevorderd de aromatisering naar oestrogeen bedoel je waarschijnlijk.... dus des te hogere natuurlijke test waarden des te meer aromatisering als je blowt!!! (en wie zegt dat ts blowt, misschien refereert zn naam naar het feit dat ie uit zn waffel riekt!!!)

Weird tits.. misschien is de lichtinval de schuldige?

OT: "Cannabis versnelt echter niet de werking van de lever, maar vermindert die juist. Hierdoor kan een teveel aan oestrogeen ontstaan."

http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichting/matrix-kolom.php?instanceName=aandoeningen&kolomID=4

chest is goed , maar ziet er niet uit met de rest van je body pak je buik ook eens aan , dan zal het plaatje er heel anders uit zien , maar voor je chest krijg je tog een 8

Dikke onderkant borst, bovenkant is nog vrij plat. De rest lijkt waardeloos, ook op andere foto's? Train je wel alles?

@ nitric
nounou zeg, komt tog op hetzelfde neer!!!

Nou dan zou ik dus nu t**ten moeten hebben:D volgensmij klopt die onzin zoiezo niet :D wat ik zei en wat ze beweren op die sites.
Oja oetlul dat heb ik eens als antwoord gehad bij zo'n drugsinfovragen forum ken ik er wat aan doen dat me geheugen zo goed is en helaas niet ff eerst gezocht had.

Boeruhlul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
deadblower
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.016
Aantal reacties
41
Beoordeling