AndroidHealthClinic
P

fullbody22012008

Voor de mensen die weer raar gaan reageren, dit is een begin foto voor de progressiefoto die op 22 maart gaat komen.

Stats zijn nog hetzelfde
ok..ik verwacht monster resultaat op 22-03-08. Wat is trouwens je bf, want die oogt bij back double bicep idd wat hoog? en werk inderdaad hard aan je gehele rug, je bicep piek en je benen..

met andere woorden,

BOR'en, chinnen, deadliften, squaten en denk concentration/preacher curls(?)

op dat aparaat gaf hij vandaag 11% aan mja komt goed thnx voor de tips mensen, heb vandaag DEADLIFT, CHINNEN, rear delt row en bent over raise geprobeerd ging wel lekker en voel me rug aardig nu :D

Dan heb je wel een heel belabberde grip of een slechte chin up uitvoering. Hoe zwaar doe je je deads?

ja ik dee 5 sets en was bij de laatste set dus zal daar wel aan liggen :P, gister was me eerste keer deadliften en begon met 7x90 3 sets, morge kijk ik wel wat me max is

OW ik zie het al, maar ik train me onderarmen al 3x per week met de bankdrukstang, me knijpkracht was toen ik begon 2,5 maand gelede 57 kilo met rechts, bij ons op de sportschool worden om de 3 maanden al je stats bijgehouden in de computer dus vandaar dat ik dat weet:p

Dit is mooi, maar afgaand op je aanleg (eerste foto's) toch ondermaats (lats, en core toch ook). Plus die zaken met ik ben gestopt dan, dan en dan... Irrelevant.

Aardig wat massa al , ben benieuwd naar je progressiefoto in maart.
7+1 omdat je je eindelijk wat socialer op stelt.

M
Ik heb vernomen dat je bij Bfit in Dordrecht traint. Kijk hier maar uit !!! Failliesement op komst !! Curator wenst jaarcontributie van alle leden..

M
Ik heb begrepen dat je bij B-Fit in Dordrecht traint !!
Hier is de begeleiding heel slecht en je hebt zo te zien veel talent..
Bovendien staat er bij deze sportsschool een faillisement voor de deur..
De curator zal van alle klanten de jaarcontributie opeisen, dus pas op met jaarabonnementen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
PatLOVEbritt
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.231
Aantal reacties
56
Beoordeling
0,00 0 reviews