MuscleMeat
Masallah

Back on track!

• Media owner Masallah
  • Datum plaatsing
Eindelijk weer enigzins terug op me oude gewicht, door 7 kg te zijn afgevallen na twee keer over griep te hebben gehad heb ik er nu weer 5 kg bij op zitten.
Traps for life?? UB ziet er echt top uit!. de benen mogen nog wel iets dikker imo.

Bulk begint ook op gang te komen zo te zien. ik vind die schouders echt sic, maar je moet nodig weer gaan squatten. Nice job so far!

Je traps moet nodig wat bij, want die zijn nooit groot genoeg.. j/k

Goed bro', het gaat weer de goede weg op. Ikzelf ben geen fan van monsterbenen dus dit vind ik best mooi!

zeer nette upper body, vooral je schouders spiringen eruit

en doe wat aan je benen die lope wat achter

Huge en nette ub...maar vind het in verhouding gewoon een sneue lb:o.

ub een 9!

wat doe je precies voor je schouders???

Hoeveel weeg je nu?

Enne, train je hoofd, je lichaam wordt te groot voor je hoofd :D

Haha wat een traps weer, zoals gezegt lopen je benen wel sterk achter. Als beloning voor dit prachtige originele fysiek let ik daar even niet op.

Bedankt mannen, helaas ben ik door de griep 3 cm van me benen kwijt geraakt terwijl ik vlak daarvoor met behulp van de smolov eindelijk is 1 cm gewonnen had.
Na dat harde werken weer gestraft worden op die manier, terwijl me benen sowieso al niet een goed groeiende spiergroep is, sucks gewoon bigtime.

Maar goed ik ga weer bezig met squatten.

Voor mijn schouders doe ik veel MP-werk, pushpresses, dumbbell shoulder presses, dumbbell side raises en face pulls.

Hahah! Zieke schouders! Nice man!
Jammer dat ze de rest gelijk een beetje overschaduwen, maar dat is niet anders.

Work those legs! Je bent die 3 cm echt niet gelijk kwijt. Zit er zo weer op.
Goede UB in elk geval.

een goeie fysiek en echt grote schouders
probeer lunges ook voor benen ook goeie oef
succes!

Erg goed bezig! Valt me op dat je BF gedurende je reeks foto's de afgelopen tijden ook aardig hetzelfde is gebleven. Je doet iets goed. :P

Goede progressie gemaakt! Mooie fysiek en idd schouder zijn zeker en vast je pluspunt! Benen... Troost je ik moet er ook mijn meeste tijd in steken om ze in verhouding met mijn bovenlichaam te houden, en makkelijk is wat anders :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Masallah
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.242
Aantal reacties
37
Beoordeling
0,00 0 reviews