Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beetje rare opmerking... ik zie niks anders dan triceps dus kan ook niet zien of het in verhouding te klein is, arm ziet er prima uit, maar de foto zegt verder wat weinig.
ja, ik zal morgen ofzo eens een andere foto posten, een meer overall pic... arm valt normaal gezien wel best mee denk ik, hoewel het altijd meer en beter kan, maar dat komt wel thx
thx, ja, die stats vallen nog wel best mee, maar ik heb ook hele zware benen, ondanks dat ik deze heel weinig train, altijd voetbal gespeeld, dit zal ook wel meespelen in mijn gewicht, maar toen ik stopte met voetballen woog ik 72 kg, op 9% dus ja dat zal het niet maken denk ik
hoe komt een 5 dude? als er iets niet goed is, geef dan ook even motivatie, aub, post ook enkel maar foto's om aan minpunten te werken, maar als je een laag cijfer of een goed cijfer geeft, vind ik het altijd leuk te weten waarom... zo kan ik ook aan eventuele punten gaan werken... thx
ey trasher, kijk dan ff in men gallery e man... en als je had gelezen zag je dat ik nog foto's ging posten,maar ik er momenteel geen andere had,maar ik post er wel 1...komen er nog wel