MuscleMeat
K

Picture_17

• Media owner keppe
  • Datum plaatsing
even tussendoor pic, 3 weekjes niet getraind.

hier op 11% ongeveer bij 94kg 1.82
Mede doordat je al op 11% vind ik je tricep te klein voor de rest.

oei, tricep te klein? ja, zou kunnen, is eigenlijk 1 van mijn betere punten zegt iedereen :) maar zou best kunnen

Beetje rare opmerking... ik zie niks anders dan triceps dus kan ook niet zien of het in verhouding te klein is, arm ziet er prima uit, maar de foto zegt verder wat weinig.

ja, ik zal morgen ofzo eens een andere foto posten, een meer overall pic... arm valt normaal gezien wel best mee denk ik, hoewel het altijd meer en beter kan, maar dat komt wel :) thx

altijd die verrekte t-shirtjes aan,en kom asjeblieft es met een correcte pose.:D
arm ziet er verder aardig uit,dat wel ;)

ja dude had geen andere foto haha, zal er morgen ofzo eens een andere posten :), thx alleszins

HB89 vind gewoon klein, omdat hij waarschijnlijk wat beters had verwacht voor jou stats.. 94 11% 1.82 is niet verkeerd namelijk

thx, ja, die stats vallen nog wel best mee, maar ik heb ook hele zware benen, ondanks dat ik deze heel weinig train, altijd voetbal gespeeld, dit zal ook wel meespelen in mijn gewicht, maar toen ik stopte met voetballen woog ik 72 kg, op 9% dus ja dat zal het niet maken denk ik :)

hoe komt een 5 dude? :) als er iets niet goed is, geef dan ook even motivatie, aub, post ook enkel maar foto's om aan minpunten te werken, maar als je een laag cijfer of een goed cijfer geeft, vind ik het altijd leuk te weten waarom... zo kan ik ook aan eventuele punten gaan werken... thx

ey trasher, kijk dan ff in men gallery e man... en als je had gelezen zag je dat ik nog foto's ging posten,maar ik er momenteel geen andere had,maar ik post er wel 1...komen er nog wel

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
keppe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.112
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews