MuscleMeat
M

82 kg

• Media owner minnuhhh
  • Datum plaatsing
82 kg
180 cm
bf 11%
18 jaar
2,5 jaar trainingstijd

benchpress 90*10
squat 90*5
deadlift 170*3

druk op foto om hem groter te zien!
Als je in de spiegel kijkt, en dan doe je elke dag, dan zal je nietmerken dat je kop steeds maar bolelr wordt. Ik zag het pas nadat ik 26 kilo aangekomen was en een foto van mn hoofd nam en die naast een oude foot legde. Dat is de reden dat ik nu weer 4 kilo afgevallen ben :cool:

Als jullie dat al een plofkop vinden :o

Je krijgt een 9 voor je vooruitgang, duidelijk dat je sinds je eerste foto hier hard hebt gewerkt. Netjes dus. ga zo door

M
erg strak kerel.mooie verhoudingen, goeie rug en abs. alleen je biceps kan wat meer massa gebruiken maar ga zo door!

Netjes man je ziet er een stuk zwaarder uit dan je bent!

Lijkt mij trouwens ook droger dan 11%

sava ik weeg sochtends 82kg savonds is dit rond de 85kg

bf is gemeten met huidplooimeter dus klopt gewoon. veel vet op me heup :O

Kan je wel zien dat het opje heup zit alé je ziet dat het zo'n beetje begint onderkant buik ofwel doe je, je onderbuik gwn naarvoor :p

@ Lorat

buik is wel beetje uitgezet

vet zit echt aan de zijkant. Zelf had ik bf ook rond de 8a9 verwacht maarja mij gaat het erom hoe het in de spiegel eruit ziet en niet of het nou 8 of 11 % bf is.

andere thx voor reacties blijf zeker knallen hierdoor !

Precies man... 11% is maar een cijfer... het zijn de looks die tellen!

gaat zo door ;)

@ trasher, train me benen wel gewoon hoor;) heb alleen begin dit jaar 1 enkelband afgescheurd met sporten op school. dus me rechterenkel is zowiezo zwak en heb paar maanden geen squat kunnen doen en alleen leg curl en extension.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
minnuhhh
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.144
Aantal reacties
38
Beoordeling
0,00 0 reviews