AndroidHealthClinic
Animallegs

Front pose

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Even weer een foto van Animallegs :D Ben nu 3 weken aan het cutten.
lol animal, hebbe ze nog steeds die machines staan??? die heb ik allemaal afgebeuld

Hee gasten, stats zijn nu 94kg met iets van 18% BF op een digitaal metertje (geen huidplooi meter)
In mijn kuur deed ik Tricep pushdowns, Reverse grip pushdowns en Tricep extensions. Nu in het dieet doe ik Single hand cable extensions, Skullcrushers en Rope pushdowns, gewoon 1x in de week maar, niets bijzonders dus :D

Ja echt he! Ben echt een halve noordzee aan vocht kwijt man! Ik ging echt mega goed op Dianabol, maar de t*ring, wat trekt het bij mij een vocht aan!

@ Ciko: jij bent echt debiel man!!!! een 10? volgensmij ben jij een stiekeme gay bro.... zo geweldig is dit nu ook weer niet.

@ Animal: Jammer van jouw schouders.....en die tatoo's

nitric kom je aandacht te kort ofzo vuile randebiel, deze gast ziet er goed uiten ik geef een 10 problemen???

@ Nitric

zelf durf je zeker geen foto te posten omdat je bang bent dat je alleen maar 5jes krijgt !

je mag toch zelf bepalen wat voor cijfer je geeft !

MONSTER ARMEN!

mooi man
knappe massa en tatoo

nu loopt die nitric hier ook al te zeiken gaat hij elke foto af ofzo? wat een sukkel

Keurig fysiek, geen 10 ook geen 9. Wel een 8. Rug en armen vind ik goed, bovenkant borst en schouders wat minder. (ik begrijp dat die ook niet goed uitkomen op een foto blablabla). Anyhoe, keurig man keep up the good work!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.616
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews