XXL Nutrition
H

buikje4

• Media owner hofje
  • Datum plaatsing
1.60
57 kg
20 jr

Begin status, ben nu bezig met 3 a 4x in de week hardlopen,
krachttraining,en buikspieren,

zou mooi zijn om voor de zomer strakker er uit te zien, ik moet aan de bak dus :P !!
Opzich is er niet zo veel mis met je buik hoor;) Gewoon lekker gaan trainen, en dan is die slanke buik er echt wel in de zomer. Wel ff op je voeding letten hè!

:thumbs:

haha ja precies ja op je voeding letten,dat is nou waar ik het meest moeite mee heb,dan gaat het even goed! en dan gaat het weer mis. Maar nu moet ik gewoon max gemotiveerd blijven en dan moet het wel lukken hoop ik!

ik sluit me bij Michael aan.. sterker nog: persoonlijk vind ik het wel mooi, ik hou niet van schraai ;)

een 8.. succes met je doelen!

Ik wil ook zeker niet TE droog worden daar hou ik zelf ook niet van,maar de lijnen mogen wel zichtbaar zijn.. Me wintervetje ben ik nu aan het weg trainen ghehe

Opzich is er niet zo veel mis met je buik hoor;) Gewoon lekker gaan trainen, en dan is die slanke buik er echt wel in de zomer. Wel ff op je voeding letten hè!

Dit IS al een slanke buik. Serieus, als je dat fijn vindt kan je er best wat blokjes of lijntjes op toveren maar ga me aub niet vertellen dat dit vet is :S

Bedankt voor je reactie!

Het is ook niet vet,maar het is niet strak,en daar ben ik nu mee bezig om het we strak te krijgen,en met genoeg motivatie moet dat wel lukken. Alleen de voeding daar moet ik meer op letten.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
hofje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.090
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews