MuscleMeat
rnbflavour

full body pic

• Media owner rnbflavour
  • Datum plaatsing
1,85
100 kilo
mssn ben je wel langer dan 185 en hou je buik gewoon helemaal in maar dat zal het ook wel niet zijn:s succes veder

dit is geen 100 kilo, ik ben langer, lichter en lijk zeker zwaarder.

verder helemaal niet verkeerd.

Kogelvrij vest, stalen neuzen, kleding, dumbell in je onderbroek en stang van 10 kilo, ja dan kom je op 100;)

Hoe lang ben je?? ik heb je maten gezien. ik ben groter kwa omtrek enzo en weeg 76... ik ben 1.78 ofzo..

hoe lang ben jij dan wel niet. of just big boned??

staat erbij ik ben 1,85

en heb brede heupen en veel massa op me ass
vind het rar dat me benen op die foto zo klein ogen aangezien die echt groot zijn (spier en vet)

wat een kut belichting, echter ik kan er wel die 100 uithalen hoor. nou mischien 1 a 2 kilo lichter afhankelijk van het moment van de dag maar who cares.

ik bedoel een van mn maten weegt 82 en is even lang en is gewoon stuk tengerder, je ziet goed dat jij stuk flinker bent ondanks de bokke verlichting.
en wheels zijn flink.

maar probeer echt betere verlichting te regelen want hier zet je jezelf minder gunstig neer.

nog vooruitgang afgelopen tijd?

Afgelopen jaar was best bagger
heb de hele tijd gesukkeld met een onderarmblessure
afgelopen week naar de huisarts geweest en bleek tenniselleboog dus nu naar fysio
oorzaak: van high naar low bar squatten.

ben dit jaar van 100 naar 95 gegeaan maar me armen zijn 3 cm gegroeid :D
benen willen nog niet goed mee mede doordat ik vaak niet op volle intensiteit heb kunnen squatten.

ja de belichting zuigt maar kreeg het niet beter hier in huis heb veel foto's genomen maar dit was dan nog de beste.

100 kilo weeg je idd heel snel met die lengte sowieso lijk je dunner als je langer bent. jammer van die opmerkingen dat je erom liegt.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rnbflavour
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.672
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 0 reviews