Beowulf 24 apr 2008 Mooie foto, kan zo boven mijn bed. Vind me vriendin niet erg want dit is kunst...
MissF 24 apr 2008 @micheal4: Ik train 2x per week elke spiergroep en de (stiff leg)deadlift zit er dan in bij benen en ook bij rug.. @beowulf: Laat maar weten of je groot formaat wil ontvangen ;-) Ik vind het ook belangrijk vrouwelijk, doch gespierd te zijn.. Bedankt voor jullie mening.. Slaap lekker..
@micheal4: Ik train 2x per week elke spiergroep en de (stiff leg)deadlift zit er dan in bij benen en ook bij rug.. @beowulf: Laat maar weten of je groot formaat wil ontvangen ;-) Ik vind het ook belangrijk vrouwelijk, doch gespierd te zijn.. Bedankt voor jullie mening.. Slaap lekker..
D D danidoeni 25 apr 2008 kijk dit vind ik wel een nette foto, mooi alles ook zichtbaar, past in het plaatje van bb. 8,5----->9
kijk dit vind ik wel een nette foto, mooi alles ook zichtbaar, past in het plaatje van bb. 8,5----->9
Leeman 25 apr 2008 ik zou niet lager in bf gaan trouwens, dat komt je vrouwelijkheid niet ten goede. wel mooi rond kontje
ik zou niet lager in bf gaan trouwens, dat komt je vrouwelijkheid niet ten goede. wel mooi rond kontje