MuscleMeat
MissF

Fotoshoot olv Andrew Valkenburg

• Media owner MissF
  • Datum plaatsing
Nu wel meer van mijn fysiek te zien, althans de bovenkant ;)
@obeb, 14/15 procent, geloof je het zelf? Dit ligt veel lager heb ik het idee.
Droger moet je niet worden, dat is zonde. Dan blijft er niks meer van je over. Verder ziet het er wel goed uit.

ja ik geloof het zelf. en jij denk vast dat dit ronde 6/7 procent zit.
Think again. of lees meer over BB ;)

zij is ook heel erg trots, je fotos zijn nu ondertussen wel gezien hoor. wat mij betreft kan je de rest voor jezelf en je trotse eigenaar bewaren. sodeju, je lijkt die kerel wel... ben ff zijn naam vergeten, die stuurde ook om de haverklap een foto. daarnaast ben je ook nog eens een onbeschofte dame, je mag heus wel eens terug reageren op wat mensen aan JOUW, VOOOR jou als ''comment'' geven. btw je foto heeft niets met bb of fitness te maken, en ook niets met emancipatie??...

Dank jullie wel, mijn bf was hier rond 16%.. Maar mijn bovenkant is droger dan mijun benen, vandaar dat het misschien beetje vertekent is.. En de sluier.. tja misschien dat hij er nu niet afgehaald wordt.. De twee andere bleken niet aan plaatsingeis te voldoen..

@danidoeni: Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo??? Hoezo onbeschoft???

EN hoezo heeft deze foto niets met fitness of BB te maken???

allereerst wil ik wel benadrukken je veel (zeker als vrouw zijn) hebt bereikt met bb. daarnaast heb ik niets tegen, een stel borsten hoor, ik word er koud noch warm van. alleen het gaat erom dat je, jezelf erg klassseloos hier neerzet als je in deze gallerlei, dergelijke fotos neerzet. beter was het geweest om dit in een andere sectie te doen. dat ''onbeschoft'' neem ik terug, aangezien ik te haastig was met mijn reactie. succes

goed stel abs ook!

damn dat meen je niet, zijn de andere verwijderd om een paar borsten...

dbb goes preuts:(

Nee marvin, De laatste tijd wordt er hier maar lukraak op los gepost! Ik denk niet dat er hier (of all places) iemand iets heeft tegen een stel mooie borsten. laten we alleen niet vergeten dat het hier een bodybuilding forum is en het dat vooral ook moet blijven. Kunstzinnig of niet, dat soort foto's hebben (of verdienen) een eigen categorie.

Maar vond dat je op de foto's van missF van gister ondanks dat ze kunstzinnig waren meer kon zien aan spieren e.d dan sommige andere foto's die hier gepost worden..

Hoeveel rotzooi moet je nou nemen om er meer als een man uit te zien? respect voor je inzet maar voor een vrouw vind in wat meer vorm mooier

Hier zag je er een stuk beter uit!!ik weet niet wat je hebt gebruikt maar stop ermee zou ik zeggen. http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/82429

@edgar1979: Bedankt voor je mening.. Mijn lichaam veranderd uiteraard continue.. De foto die jij aanhaalt is van 10weken voor het NK in Beverwijk (naturel wedstrijd).. Voor deze workshop was mij gevraagd op meer op wedstrijd niveau qua BF te zitten.. Ik word betaald voor zo'n opdracht, dus dan pas ik mijn eetschema aan en voer mijn cardio op.. Daarnaast heb ik Hydroxycut Hardcore van Muscletech voor 2 weken gebruikt en afgebouwd..

tjonge jonge, zulke abs wil ik ook wel. trek je er niks van aan dat edgar zegt dat je op een man lijkt. hij is waarschijnlijk jaloers....

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
MissF
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.779
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews