Maxwell 3 mei 2008 Groot! flink droog en goede armen! je benen komen wel iets minder goed uit op deze foto ivm je andere foto's.. top!
Groot! flink droog en goede armen! je benen komen wel iets minder goed uit op deze foto ivm je andere foto's.. top!
Jeppe 3 mei 2008 Jaja ge begint er te komen! Nog een paar procentjes...kleurke derop, goeie belichting en tis compleet.
Jaja ge begint er te komen! Nog een paar procentjes...kleurke derop, goeie belichting en tis compleet.
Heywood Jablomi 4 mei 2008 WoW, Super bezig man! op weg naar een wedstrijd? Je hams en kuiten mogen imo wat extra aandacht. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als er bruiner op zit enzo. Echt toppie
WoW, Super bezig man! op weg naar een wedstrijd? Je hams en kuiten mogen imo wat extra aandacht. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als er bruiner op zit enzo. Echt toppie
O O olddutch 5 mei 2008 Heel vet kerel !!!! , de 14 juni ga jij er helemaal top uitzien !! succ6 en winnen !
A A Ano_1984_7 5 mei 2008 dude...je schouders en armenzijn echt massive! geweldig fysiek, maar ik vind alleen je kuiten een beetje matig overkomen op deze foto.
dude...je schouders en armenzijn echt massive! geweldig fysiek, maar ik vind alleen je kuiten een beetje matig overkomen op deze foto.
AronW 7 mei 2008 @bbj Ik ga er 200% voor! Hopelijk gaat m'n eerste wedstrijd goed en loont al het harde werk!!