Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tnx allemaal, me benen zijn wel ok maar train ze nog maar een stuk korter dan de rest, dus lopen wel wat achter. Maar ben hard mee bezig en ze groeien snel
Armen btw 40,5.
mooi hoor kerel. vind jouw lichaam er bruut eruit zien. niet te groot en niet klein! vraag me alleen af hoe het ontspannnen eruit ziet! maar verder zeer goed. succes
ewel kerel, als we je eerlijk mogen vertrouwen dat dit naturel is, dan is dit niet 1 maar 3 tienen waard!, jij moet natural wedstrijden doen met zo'n fysiek!
dus als je er echt 100% voor gaat naturel kan je in 3/4j dus zulke goeie resultaten behalen, want zelf twijfel ik soms of het naturel zal gaan, en denk soms aan kuren
@ frankylanssens: Zeker kan dat. Goede voeding, trainen als een beest en geduld hebben. Natuurlijk helpt het ook wel als je goede genen hebt en makkelijk gaint. Ik hou niet van kuren maar als mensen dat willen moeten ze dat gewoon doen, op zich niks mis mee. Ik vind alleen wel dat je dat pas moet doen als je alles eruit hebt gehaald met perfecte voeding en training en echt niet meer verder komt. Anders ben je gewoon een luie fl**ker en verdien je het niet. That simple!
Ben het eens met heywood, naturel is zat te halen. Maar gewoon goede voeding en een goed strak schema. Dat zijn de 2 belangrijkste dingen, en allebei ook even belangrijk. Zonder veel eten kom je er niet. Je zult de resultaten snel zien.