XXL Nutrition
L

side chest

18 jaar, train nu 3 jaar naturel.

1,79m bij 79 kg
bruut lichaam bij zon gewicht, train je ook je benen?

upper body is zeer netjes, ik wil wat meer massa maar dit is een tussendoel (ik weeg al wat meer maar vetpercentage is ook wat hoger)

btw komop he 1 kilo op een half jaar gainen, kan meer ;)

tnx allemaal, me benen zijn wel ok maar train ze nog maar een stuk korter dan de rest, dus lopen wel wat achter. Maar ben hard mee bezig en ze groeien snel:D
Armen btw 40,5.

Succes allemaal

mooi hoor kerel. vind jouw lichaam er bruut eruit zien. niet te groot en niet klein! vraag me alleen af hoe het ontspannnen eruit ziet! maar verder zeer goed. succes

ewel kerel, als we je eerlijk mogen vertrouwen dat dit naturel is, dan is dit niet 1 maar 3 tienen waard!, jij moet natural wedstrijden doen met zo'n fysiek!

Waarom zou dit niet naturel zijn? 3 jaar training! Het is prima massa maar vooral goede definitie. Ik geloof m zo!

dus als je er echt 100% voor gaat naturel kan je in 3/4j dus zulke goeie resultaten behalen, want zelf twijfel ik soms of het naturel zal gaan, en denk soms aan kuren

B
Mooi fysiek, is zoals ik het ook zou willen!

@ frankylanssens: Zeker kan dat. Goede voeding, trainen als een beest en geduld hebben. Natuurlijk helpt het ook wel als je goede genen hebt en makkelijk gaint. Ik hou niet van kuren maar als mensen dat willen moeten ze dat gewoon doen, op zich niks mis mee. Ik vind alleen wel dat je dat pas moet doen als je alles eruit hebt gehaald met perfecte voeding en training en echt niet meer verder komt. Anders ben je gewoon een luie fl**ker en verdien je het niet. That simple!

Ben het eens met heywood, naturel is zat te halen. Maar gewoon goede voeding en een goed strak schema. Dat zijn de 2 belangrijkste dingen, en allebei ook even belangrijk. Zonder veel eten kom je er niet. Je zult de resultaten snel zien.:D

succes allemaal

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
luukvangils
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.383
Aantal reacties
26
Beoordeling