Fitness Seller
YannickLB

mobiele tussendoor pic

• Media owner YannickLB
  • Datum plaatsing
hey mensen van et goede leven!
laatste 2 maanden heel goed gegained vergeleken met daarvoor.
3 kilo om precies te zijn... is niet zo veel, maar daarvoor was et nog geen halve kilo per maand.
ik heb mijn borst en armen extra aangepakt omdat die volgens mij en anderen achter liepen.
armen zijn 2 cm groter en mijn borst begint ook goed te komen.
ps. armen komen op deze foto heel slecht uit, maar volgens veel mensen om me heen zijn ze nu een stuk groter
ben heel tevreden over hoe ik er deze zomer bij sta!

(nog een keer voor mensen die et niet weten; ik ga voor atletisch gespierd, ik wil slank blijven dus)
B
Je bent goed op weg! Alhowel je iets meer borst moet kweken vind ik! maar je ziet er al best netjes uit als je voor atletisch gaat;) succes kerel!

@ blaat: yep, borst wil ik zeker ook wat extra blijven trainen.

@ minuhhh: ja ik hoef geen yuri van gelderen te worden haha.
maar idd tis nog niet af... 10 kilo derbij is een beetje mijn streven.

idd goed begin voor atletisch, ik ga ook voor atletisch, aangezien mijn rug momenteel voorloopt leg ik me vanaf nu ook extra toe op borst en armen

voor atletisch aardig. zou wat meer borst en schouders pakken, maar train ook gewoon je rug en benen erbij he, dus die niet gaan overlaan, want je bent geen superdude hoop ik;)

Vanuit de bb-optiek zeg ik need more mass, dus een 7

@ skatermarvin: hmm mijn schouders zijn eigenlijk best wel dik in orde in verhouding tot de rest ;) je ziet et hier alleen niet echt.
maar pak ze natuurlijk nog altijd net als elke spiergroep aan.
ja ik hou van rug trainen dus maak je maar niet druk.
alleen mijn benen even laten sloffen voor paar kleine maandjes.
thx

nice, alleen zoals je al zei: je armen zien er hier verontrustend dun uit. Maar aangezien je voor een atletisch fysiek gaat: ben je ook atletisch, dwz, ben je snel en spring je hoog?

Bedankt voor de aanmoediging, veel succes met het bereiken van een 'atletisch lichaam', je bent al aardig op gang!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
YannickLB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.245
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews