AndroidHealthClinic
Babsie

Mijn rug

• Media owner Babsie
  • Datum plaatsing
Nu eens de achterkant. (voorlopig de laatste foto, totdat er weer progressie is)

Voor wie het nog niet weet: ;-)
1.72m
74kg
+/-20%

3maand trainen.
Ziet er al best goed uit meid. Als ik jou was zou ik je onderrug wat extra aandacht geven. Ga deadliften. Rustig beginnen en voor je het weet heb je 2 mooie stammetjes over je rug lopen.

Grtz

Heb jij zware botten ofzo? Ik verbaas me steeds over je gewicht terwijl je maar 172 bent en je vetpercentage schat ik eerder rond de 18% gezien je rug toch aardig droog is. Anyways, succes met de vooruitgang natuurlijk :)

@Big T: Ik heb het boek bffm gelezen. En daar staat dat als je je hand om je pols doet en je kan met je duim en middelvinger over elkaar heen dan heb je lichte botten. Mijn geval dus.

@heywood Jablomi: Deadliften ben in inderdaad mee begonnen, Moet je ff mijn log lezen dan zie je dat ik die al eens met 110kg heb gedaan. :-D

ziet er goed uit, begint al goed de tekeningen te zien op je rug.
heb je deads gedaan met 110, dat is eg goei voor een meiske.

beetje love handles, maar kan ook komen door die hooge mogelijk net iets te strakke broek en je ghetto kont..;)

Boven rug goed droog, maar mag wel iets meer lats. Zoals gezegd, meer deadliften (stiffed leg)!

D
Ik blijf het zeggen,echt respect maar werk aan je taille en billen. Succes

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
Babsie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.287
Aantal reacties
12