Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij kan je beter wat door cutten tot laag genoeg vetpercentage.
Daarna massa op natuurlijke manier, want met alle respect, maar volgens mij zit je nog lang niet aan natuurlijk plafond.
En daarna zou ik kuur overwegen.
Trainen moet je doen god***domme! 2 jaar trainen? Dan wordt het eens tijd om het in de winter niet te verneuken want het is alsof je 2 jaar in de zetel hebt gelegen.
Gevalletje "even snel voor de zomer een beter fysiek proberen te krijgen" !?
Ieder z'n eigen keuze hoor, maar ik zou als ik jou was nog even nadenken met de stap tot kuren. Je traint nog maar 2 jaar en ik vind het resultaat maar magertjes. Ik weet niet hoe 't voor de rest bij je zit kwa voeding etc?
In de winter heb je het verkloot. Weet je zeker dat het dit jaar wel gaat lukken? Zie eerst maar eens een aantal jaartjes naturel door te trainen op een goede manier...
spierings ik weet niet wat je bedoelt met je comments verderop. Ik lees alleen maar dat je bevestiging zoekt hier van mensen die zeggen dat je maar lekker moet gaan kuren. Je moet het ook zelf weten, ik heb niks tegen kuren vind alleen dat mensen veel te snel ernaar grijpen. Besef dat wanneer je gaat kuren je nog beter op je voeding en training moet gaan letten en uitgaande van je foto's heb ik niet het idee dat je dat onder controle hebt. Grote kans dus dat je ontzettend veel vette massa gaat pakken.
Voor de duidelijkheid, dit is geen persoonlijke aanval op jou maar wel een comment dat mensen eerst eens wat harder en gedisciplineerder mogen trainen ipv meteen naar de juice te grijpen. Dat bedoelde ik dus met lui