MuscleMeat
Sisevano

16-17 jaar, 1.87, 98 kilo, 7-8% 5 jaar geleden dus.

• Media owner Sisevano
  • Datum plaatsing
hier wedstrijden kickboxen/freefighten.
veel zwemmen, krachttrainig.. enz, lichte gyno, is nooit erger dan dit geworden, heb het nog steeds maar verergerd niet.
kracht stats hier: 100-110 kilo bench, in setjes, DL 180kg FULL SQ 165 ATG
bullshit allemaal, als je niet wist dat hij zou gekuurd hebben, hoeveel gaf je dan? beoordeel dan ook geen enkele wedstrijdatleet!

Gyno hoeft niet door kuren te komen. Kan ook door de pubertijd ivm je hormoonhuishouding.

waarom is het zo erg als hij op 16 jarige leeftijd kuurt, al die pro's doen het ook dus waarom zou dit opeens heel erg zijn bij hem?

Ja maar pro's doen het ook..en daar word niks van gezegd
Bodybuilding gaat 90% van de keren samen met kuren...
Degene die niet kuren kunnen zich geen bodybuilder noemen vind ik.

denk dat dit in de begin periode is geweest, misschien net wel of net niet gekuurd, dit was eind 16 naar ik meen, ben op me 17e pas begonnen. maar zeg het niet met zekerheid.

de Gyno is echt puberaal geweest, kwam niet door AAS.

thnx voor de reacties heren!

ps, te vroeg gekuurd? niet slim oke..
maarre kijk die pro's inderdaad.. vind het een beetje onzin om dan geen beoordeling te geven.

maar vriend een pro heeft heel wat betere begeleiding/spul dan wat jij hebt gebruikt,

en zelfs dan is het nog niet gezond, verder vind ik het een beetje een vage foto, kan het niet echt beoordelen zo..

ik heb begeleiding van een pro. jako v/d velde.
ik begeleid alleen mezelf qua AAS;)

@kevin levolger,
ewel man, dan word ik met plezier liever een finesser genoemd omdat ik het naturel ga houden; heb gistgeren van mijne maat een verhaal gehoord over een jonge gast wiens maag gescheurd is door AAS-gebruik, zouden meer zulke erge gevolgen moeten besproken worden op het forum

@ Gys

beter spul?
wat is dat voor onzin.. alsof pro's andere AAS gebruiken dan geen pro's?

bekijk mn kuurlog maar eens, denk dat het toch redelijk inde buurt komt.

ben nog in opbouw, maar komt er aan;)

@francky, ik ben zelf ook geen bodybuilder maar een fitnesser ;). Ik zal zelf ook nooit kuren maar vind niet dat je non pro's wel mag afzijken op het kuren en pro's niet.

@ kevin, sorry, was gewoon je uitspraak van wie neit kuurt is geen echte bodybuilder, die me stoorde, er is verschil, dat wel, maar daarom vind ik naturel meer gepromoot zou moeten worden.
Het schrikt me gewoon af dat teveel jonge gasten, zeer jong zelfs ermee beginnen door die stelling dat je enkel met een echte bent.
natuurlijk mag je de non-pro's niet afwijzen, het is gewoon een keuze die iedereen maakt, als iemand ie nooit wedstrijden doet wil kuren, tot daar, is zijn keuze, maar ik zie niet graag dat hett teveel gepromoot wordt, trainen veel gastjes van 16/17j he

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sisevano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.575
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews