AndroidHealthClinic
Falstyr

dbb18

• Media owner Falstyr
  • Datum plaatsing
Begin foto's links zijn van Augustus 2007. Toen woog ik 108kg bij 28% vet. Rechts zijn foto's van afgelopen 2 weken. 82kg en 15-ish% vet.

Verdere stats...uhm...Qua kracht is het bijna gelijk aan me vorige foto. En aangezien ik bijna alleen cut is dat niet echt slecht vind ik. Dus nu ook meer olympische oefeningen zoals Snatches en Clean&Jerk.

Vandaag begin ik met Bill Star 5x5, maar blijf nog lichtelijk onder onderhoud tot er nog wat vet% af is.

Sups gebruik ik de ene maand creatine en de andere maand een fatburner. BCAA's gebruik ik de hele tijd door net zoals proteine shakes. Vitamine&Mineralen, Visolie capsules...maar ook Selderij capsules voor vocht afdrijven.

Heb een tijdje 3daagse split gedraaid, dan tijdje door geroeleerd 5-6 dagen in de week, dan weer wat anders. Om de 5-8 weken afwisselen en blijven gaan. Cardio pas ik aan afhankelijk hoeveel kh's ik eet. Krijg ik veel doe ik HIIT, zit ik onder de 100gr kh per dag dan doe ik LIT duur cardio.
Het echt kutte is dat het nu zoooo traag gaat. Dus voorlopig minder ver onder onderhoud en straks zelfs even net er boven. Metabolisme weer wakker schudden. Daarna weer cutten voor die laatste paar %

enige reden dat ik dat heb is vanwege vocht in tepels. dat blijft ongeacht wat :(

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Falstyr
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.719
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 0 reviews