XXL Nutrition
RawBas

Natural Bodybuilding contest Den Haag

• Media owner RawBas
  • Datum plaatsing
Vond het leuk om deze foto's met jullie te delen, al zijn ze van een aantal jaren terug.
Ben nu nog steeds actief bodybuilder(maar al lang geen wedstrijden meer) en probeer mijn ervaringen en enthousiasme voor de sport nu over te brengen aan de 'nieuwe' generatie in de sportschool.

Helaas, zeer onduidelijke foto's.
Genomen met wegwerp camera en overbelicht, maar zijn de enige foto's die over zijn gebleven van de wedstrijd.

Stats wedstrijd:

Wedstrijd gewicht: 69,9 kg
Vetpercentage: Ik meen 4,6% op wedstrijddag.(weet niet helemaal zeker meer)
Aantal trainingsjaren: 7
Trainingsdagen per week: 5 (nu 3)
Duur training: 1,15 uur
Supplementen destijds: Multi-vit en Hydroxycut
Supplementen nu: multi-vit, whey, creatine androxy, groene thee extract en sporters chroom
Eigen commentaar:
Lats en kuiten waren destijds een minder punt.
Benen en armen waren sterke punten. Armen komen op deze foto's niet helemaal tot hun recht.

Thanx ;)

Lengte is toch nog 1.78.

Ik weet dat het gewicht dan eigenlijk een stuk hoger moet, maar ben altijd een slow gainer geweest. Gelukkig oogde ik, door mijn smalle skeletbouw altijd massiever dan ik daadwerkelijk was.

Vind het altijd grote klasse, wedstrijddeelnemers, zeker naturel!

t*ring man! 70kg is het niet aan te zien. Oogt zwaarder. Mooi fysiek!

3 maanden voor de wedstrijd heb ik in mijn benentraining behalve squat, leg press, leg curl, deadlift en leg extension ook de hack squat geintroduceerd.
Daar kreeg ik ineens die druppelvorm in mijn quadriceps van.
Hack squats is misschien tegenwoordig wel 'old school' maar het werkte wel!

Hack squats met losse barbell is super voor je quads indeed! Verder zou ik je ook veel zwaarder inschatten; ziet er allemaal goed uit, maar - zoals je zelf al zegt - misschien kan het iets wijder :D

Bedankt voor alle positieve commentaren.

Toen ik begon met trainen woog ik 56 kg. Nu, met ongeveer hetzelfde vetpercentage 80.
Dat is toch 24 kg extra biefstuk aan je botten! Dan oog je gewoon een stuk zwaarder.
Wel, heel veel jaren, heel hard voor getraind. Ook met kerstmis, ook 1 januari, ook als het vriendinnetje nee zei, ook als ik me niet lekker voelde.
Zaterdag avond shakes drinken, terwijl andere een kratje bier wegwerkte.
Met gekookte eieren in je jaszak naar een discotheek gaan.

A way of life zullen we maar zeggen...!

Tip:
Had voor de wedstrijd een maand of 3 op voornamelijk rijst en kabeljauw filet gezeten.
Gelijk na de wedstrijd een dikke reep chocola gegeten; NIET DOEN!
Ze zijn de vloeren in het congresgebouw nu nog aan het dweilen!

damn shit ik ben ook 1m76 , als ik er zo zou knn uitzien bij 69kg, even een nieuwsgierige vraag, hoeveel meten je armen op de foto?

mooi dat je dat van die supps er allemaal bijverteld

zeker een aanwinst voor het forum

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RawBas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
20.659
Aantal reacties
36