XXL Nutrition
master070

body pict.

• Media owner master070
  • Datum plaatsing
jij betaald je zeker suf aan deze sportschool, lijkt mij echt zo'n 80 euro per maand sportschool, met allemaal flatscreens en dergelijke, en veel mooie meiden om je te LATEN FLIRTEN! btw je fysiek is wel oke, ik had eerst minder verw8 succes

hahahaha dank jullie wel iedereen is nu wat vriendelijker tegen me hahahha en weet ik moet mijn benen knallen ik ben net begonnen met een combospel kijken wel spieren combo het beste pakt om te trainen en nu is het trainen weer leuk

ja joh master je moet het allemaal niet zo letterlijk nemen bro! welkom op 't forum, en moge je een van de grootste worden

Je linker borst lijkt groter als de rechter, komt dit door de pose of is het echt zo?
En je beentjes niet vergeten natuurlijk :D

ja je linker borst lijkt echt veel groter dan je rechter!!..
kan ook door lichtinval komen ofzo...

verder wel netjes!! keep on pumping!!

ey danidoenie wij hebben ook allemaal flatscreens enzo in de gym bij die loopapparten enzo.. en overal flatscreens aan de muur, maar ik betaal maar 25 euro per maand onbeperkt sporten:D dat valt wel mee lijkt me zo!!!

Dit is een fitness first, valt wel mee geloof ik. De gym zelf schijnt nogal crappy te zijn.

Idd een goeie cupmaat verschil in je tietjes :P

Je borst is tegelijk je sterke punt zou ik zeggen. Armen zijn wel oke, traps moeten veel groter en benen natuurlijk (maar dat heb ik zelf ook veel te lang nagelaten :) )

mzzl

hehehehe mijn borst is wel gelijk maar de zelftimer van mijn camera duurde lang dus ik was al 12 sec mijn borst aan het spannen hehehehe heeft iemend een goeie massa oefening voor trapezius of is je schouders ophalen het enige wat je kan doen voor je traps

btw, hier heb je een stuk of 10 oefeningen voor je traps. No excuses dus. en nu knallen!

http://www.shapefit.com/traps-exercises-barbell-shrugs.html

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
master070
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.735
Aantal reacties
12
Beoordeling