Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
alleen naturel 170 kilo bankdrukken volledig correct uitgevoerd? weet niet wat je weegt maar lijkt me redelijk sterk
D
dinodata
uhhh weeg nu 73 kilo.....en 170 kilo doe ik dan 2 of 3 keer.Borst is echt me sterkste punt.....ben daar supersterk in....de rest valt mee....don`t know why...;-)
ziet er prachtig uit voor een naturel, en dat geloof ik dat het naturel is, vrees enkel iets voor je benen bij 73kg, maar langs de andere kant, let op van mannen van 1m70 en kleiner, mijne maat is ook kleiner dan 1m70, ik ben 1m80, naatuurlijk is hij veel groter dan ik, hij traint al jaren ik 10 maanden, maar ik schrok dat wij ongeveer dezelfde borstomtrek hebben.
kleine mannen hebben slank en ongetraind gemiddeld slechts 80cm borstomtrek, terwijl dat bij langere manenn nooit beneden 90cm is ( skeletbouw), dus als wij nu alletwee 102cm hebben, heeft hij idd véél meer massa op de borst dan ik, zo is dat ook bij deze gast