XXL Nutrition
D

in de gym

• Media owner dinodata
  • Datum plaatsing
D
ja idd.....meer schouder....ben er mee bezig.Komt wel hoop ik...

D
stats???;) .....uhhhh wat bedoel je..?

M
ziet er top uit naar wat k kan zien!

D
Train kracht 4 a 5 keer in de week,cardio/spinnen 2 keer in de week.
Armen koud41 warm 42,5
bankdruk setjes >130/135
top 170 >3 a 4 keer
Ben 171 lang weeg nu 73,5 kilo
Dagelijks eiwitten shake en creatine van optimum nutrition

4x 170kg wil ik filmpje van zien, want daar geloof ik dus echt geen ruk van. Daarmee zou je easy NL kampioen zijn in je klasse. Als je geen filmpje kunt laten zien weet iedereen hier dat je uit je nek lult.

echt goed joh! ik vind je echt een bb bouw hebben, btw je bouw lijkt ook wel op die van arnold vind ik vooral je borst en middel/buik

D
Gift from God>>> ,kom jij dan filmen......graag.Snap niet waarom ik zou moeten liegen hiero...om indruk te maken....op wie?

4x 170kg wil ik filmpje van zien, want daar geloof ik dus echt geen ruk van. Daarmee zou je easy NL kampioen zijn in je klasse. Als je geen filmpje kunt laten zien weet iedereen hier dat je uit je nek lult.

zegt de man zonder pics.. dapper hoor :S

@Heywood: Gift from God is een beest dus stfu please ;)

8 voor je fysiek, al geloof ik ook wel weinig van je 4 x 170kg BP :) Filmpje mag altijd

Moet je mn avatar kijken...heywood jablomi.

Ik hoef niet te komen filmen, maak zelf een filmpje als je er zo zeker van bent. Of is dat te moeilijk? Zoals ik zei ben je met die stats easy NL kampioen in je klasse, geloof er dus helemaal niks van.

vind de verhoudingen maar kut en met die stats en deze ub begrijp ik waarom je geen deadlift en squat stats neer zet! Want je loopt hoogst waarschijnlijk op sateprikkers!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dinodata
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.624
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews