AndroidHealthClinic
D

gym borst

• Media owner dinodata
  • Datum plaatsing
borst aangespannen....sta zowat op ploffen moi...
D
ja creatine en whey van nutrition ....top spul.....

Goede fysiek,

alleen naturel 170 kilo bankdrukken volledig correct uitgevoerd? weet niet wat je weegt maar lijkt me redelijk sterk

D
uhhh weeg nu 73 kilo.....en 170 kilo doe ik dan 2 of 3 keer.Borst is echt me sterkste punt.....ben daar supersterk in....de rest valt mee....don`t know why...;-)

hahaahahah LOL

val jij even door de mand... 73 kilo yeah right. wie heeft zin om op te sporen waar deze foto's wegkomen? neppert...

(als ik niet gelijk heb kom ik niet meer terug op dit forum :P )

D
uhhhh als jij een weegschaal heb kom ik me wel wegen bij jou....op de gym geeft ie 73 aan...en thuis ook...dus??????????
Ben maar ook 170 lang....

D
wat dacht jij dan Obeb....dat ik meer woog.....de weegschaal liegt niet...73 en een beetje.......laterss

D
meer fotos komen eraan...mag er maar 2per dag doen...morgen komen er nog twee bij....

gr

Hahahah die obeb..

Zeker een wannabe.. ?!

Maar mensen trainingsmaatje hier, en alles klopt !!

En anders, jullie zijn welkom bij van helmond in hilversum !

gr

super prestatie voor natural!!!
en netjes dat je gewicht ook niet te hoog is, betekend alleen maar positieve dingen imo
succes verder!

haha obeb met alweer een onzin opmerking, ik begin er aan te wennen,

ziet er goed uit, en als je echt naturel bent, respect!

ziet er prachtig uit voor een naturel, en dat geloof ik dat het naturel is, vrees enkel iets voor je benen bij 73kg, maar langs de andere kant, let op van mannen van 1m70 en kleiner, mijne maat is ook kleiner dan 1m70, ik ben 1m80, naatuurlijk is hij veel groter dan ik, hij traint al jaren ik 10 maanden, maar ik schrok dat wij ongeveer dezelfde borstomtrek hebben.
kleine mannen hebben slank en ongetraind gemiddeld slechts 80cm borstomtrek, terwijl dat bij langere manenn nooit beneden 90cm is ( skeletbouw), dus als wij nu alletwee 102cm hebben, heeft hij idd véél meer massa op de borst dan ik, zo is dat ook bij deze gast

no hard feelings lenn.

even foto opgezocht van iemand die kleiner is dan jou en 5 kilo meer weegt.

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/84487/ppuser/32514

Vergelijk maar eens..

(damn.. i'm a nerd)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dinodata
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.743
Aantal reacties