MuscleMeat
D

gym borst

• Media owner dinodata
  • Datum plaatsing
borst aangespannen....sta zowat op ploffen moi...
M
Dit is echt waanzinnig man! voor dit gewicht en lengte ben je echt ziekelijk sterk en ripped! top!

D
Idd boys.....train 4jaar lang bijna elka dag.....alleen op zijn tijd creatine en eiwitten......Vergeet niet dat ik maar 171 ben.Dus korte spieren.
DUS geen anabolen,en als ik ze wel zou gebruiken zou ik het ook gewoon zeggen....waarom zou ik het niet zeggen.Zou dan alleen me zelf voor de gek houden....thnx voor de compliment allemaal....(vooral franckylanssens)

D
Obeb....die gast van die linkje van jou weegt idd meer zo te zien....hij heeft meer benen moet ik toegeven.Daar zullen de kilos wel zitten....ga me zo weer wegen.....echt 73 en iets meer....

gr

Broeder Obeb, Kijk maar naar zijn andere pic. deze ziet er wel heel bruut uit maar die andere is wat realistischer. Ziet er prima uit. Top borst, schouders puntje van aandacht. Al met al meer dan netjes. Hoe lang train je al?

vind ook beetje raar verhaal, zoveel massa en nog hoog in vet ook en dan zo weinig wegen
maar zal vast allemaal wel kloppen

vergelijk jezelf met moi, ik ben ook maar 1,73cm @79kg en ben toch een stuk minder gespierder dan jou! dus ik snap die weegschaal niet echt eigenlijk

D
Heywood Jablomi >>> train al 4jaar...laatste jaar echt goed.daarvoor een beetje aankloten,je kent het wel.

goeie fysiek, en men hoeft helemaal niet zo heel veel te wegen om goeie brute fysiek te hebben, ook kan spierkwaliteit rol spelen en dat heeft deze man wel
dus als het verhaal klopt heb je dat goed gedaan

Als het waar is..heb je waarschijnlijk alleen een romp zonder benen..;) of je zit in een rolstoel..

Ey Kerel,

train je in Hilversum bij van Helmond?
Ik train ook in Hilversum.

Kunnen wel keer samen trainen? Ik heb nog een gratis dagpas voor mijn gym. Lachen toch? Al druk ik geen 170kg. 150 is mn max geweest.

Laat maar weten man, pm me anders.

Greetz!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dinodata
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.743
Aantal reacties
35