Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Idd boys.....train 4jaar lang bijna elka dag.....alleen op zijn tijd creatine en eiwitten......Vergeet niet dat ik maar 171 ben.Dus korte spieren.
DUS geen anabolen,en als ik ze wel zou gebruiken zou ik het ook gewoon zeggen....waarom zou ik het niet zeggen.Zou dan alleen me zelf voor de gek houden....thnx voor de compliment allemaal....(vooral franckylanssens)
D
dinodata
Obeb....die gast van die linkje van jou weegt idd meer zo te zien....hij heeft meer benen moet ik toegeven.Daar zullen de kilos wel zitten....ga me zo weer wegen.....echt 73 en iets meer....
Broeder Obeb, Kijk maar naar zijn andere pic. deze ziet er wel heel bruut uit maar die andere is wat realistischer. Ziet er prima uit. Top borst, schouders puntje van aandacht. Al met al meer dan netjes. Hoe lang train je al?
goeie fysiek, en men hoeft helemaal niet zo heel veel te wegen om goeie brute fysiek te hebben, ook kan spierkwaliteit rol spelen en dat heeft deze man wel
dus als het verhaal klopt heb je dat goed gedaan