jumperke1tje 9 jun 2008 hoe komt dat bovenkant van je rug zo ver naar achter komt dan ? of zie ik dat verkeerd...
Phenochef 9 jun 2008 @ Jumperke1tje : ik vrees dat ik zo sta gewoon . Ik hang wat naar achteren en mijn buik komt wat naar voren . Kan misschien ook aan de lens liggen .
@ Jumperke1tje : ik vrees dat ik zo sta gewoon . Ik hang wat naar achteren en mijn buik komt wat naar voren . Kan misschien ook aan de lens liggen .
Skatermarvin 9 jun 2008 lijkt idd een beetje holle rug! is wel zonde want zonder dat was je V nog groter!
SjaakadeliC 9 jun 2008 Mij valt het ook op dat je blijkbaar naar achteren leunt. Terwijl je aangeeft dat dit niet zo is. Sowieso een vette 8 voor de V
Mij valt het ook op dat je blijkbaar naar achteren leunt. Terwijl je aangeeft dat dit niet zo is. Sowieso een vette 8 voor de V
Phenochef 9 jun 2008 Ik leun wel naar achteren misschien maar iig niet express . Stats : 1m84 , 91 kg , BF : ? Schat rond de 17 percent . Krachtstats weet ik nu niet zo goed . Check me log anders even .
Ik leun wel naar achteren misschien maar iig niet express . Stats : 1m84 , 91 kg , BF : ? Schat rond de 17 percent . Krachtstats weet ik nu niet zo goed . Check me log anders even .