Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je bent flink veel kilo aangekomen als ik het zo lees, plus je staat goed droog. Je bent vrij lang ook als ik het goed gelezen heb vandaar dat je mischien lichter oogt.
wel dikke kanonnen. Maar volgens mij maak je gewoon elke keer kut foto's. Dit is ook een kut foto, slechte belichting, kut pose etc. Maak nou is een goede pose met een goede belichting, dan zal je fysiek er veel beter uit komen.
Bullshit... Is helemaal niet "huge" irl, wat men ook beweert. Goed droog, da's alles.
Had je maar wat milder gekuurd (zeg maar 500 test 400 deca), en zo opgebouwd naar meer, dan stond je imo al een stukje verder, met nog meer groeipotentieel in de toekomst. Wat ga je er nu niet moeten injassen om nog deftig te groeien!??
Wel een goede fysiek! Er Klopt precies iets niet echt kwa verhoudingen, je hoofd is bijna even breed als je middel, je leunt wel naarvoor op de foto maar dan nog... kweet niet wat het is maar daarom lijk je voor je gewicht vrij klein