MuscleMeat
Sisevano

01-07-08 genomen, 5.2% 112kg

• Media owner Sisevano
  • Datum plaatsing
na 1.5 week niet getraind te hebben.
net 1.5 week ziek geweest 4 kg kwijt.
gaat wel, niet echt super nog!
kan wel weer normaal eten, had zware keel ontsteking, was geen pretje.
griep er ook nog eens bij.

ben in 16 mnd van 83 kg naar 117 gegaan,
83@ 12% 117@ 6%, ik vind dat ik het wel knap gedaan heb.

Ja vind je het gek met die hoeveelheden juice die je neemt!
Maar volgens mij ben je ook aardig lang of niet?

op 16 mnd natuurlijk heel goed resultaat, goed droog!
maar je oogt nog steeds niet groot in mijn ogen...
irl kan het natuurlijk anders zijn.

hoop voor jou dat je niet teveel gaat verliezen de komende OFF-maanden. succes nog met de training!

ten eerste ik geloof er geen fl**ker van dat je boven de 100kg weegt. je ziet er uit als iemand van 80 kg.

qua hoeveelheid juice gebruik heb je gewoon een slecht fysiek vind ik. ik ga het ook verder geen punt geven want dan haal je de 6 niet.

Ik ga niet b**chen over je Kuur verleden.

Je bent flink veel kilo aangekomen als ik het zo lees, plus je staat goed droog. Je bent vrij lang ook als ik het goed gelezen heb vandaar dat je mischien lichter oogt.

wel dikke kanonnen. Maar volgens mij maak je gewoon elke keer kut foto's. Dit is ook een kut foto, slechte belichting, kut pose etc. Maak nou is een goede pose met een goede belichting, dan zal je fysiek er veel beter uit komen.

ten eerste ik bitsch normaal ook niet over kuur verledens. maar dit is gewoon absurd, + altijd het smoesje dat ie lang is. dat is ook gewoon bullshit.

Je lijkt wel klein, maar geloof direct dat je irl wel huge bent! Echter zou ik als ik jou was groter willen, om ook groot te ogen..;)

En tja, dat kuur verleden...ik denk dat dit zonder kuren ook haalbaar was op jou lengte..maar goed geduld is een schone zaak;)

Bullshit... Is helemaal niet "huge" irl, wat men ook beweert. Goed droog, da's alles.
Had je maar wat milder gekuurd (zeg maar 500 test 400 deca), en zo opgebouwd naar meer, dan stond je imo al een stukje verder, met nog meer groeipotentieel in de toekomst. Wat ga je er nu niet moeten injassen om nog deftig te groeien!??

indekay heb je hem gezien irl???

110 kg met een bf van 6 kan alleen maar huge zijn:) hoe lang je ook bent.

Wel een goede fysiek! Er Klopt precies iets niet echt kwa verhoudingen, je hoofd is bijna even breed als je middel, je leunt wel naarvoor op de foto maar dan nog... kweet niet wat het is :) maar daarom lijk je voor je gewicht vrij klein

@ Maarten V. Komt omdat het een kut foto is, hij leunt veel naar voren waardoor ze hoofd groot lijkt.

ziet er goed uit zeker voor zen lengte
knappe traps, armen, schouders
goed droog

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sisevano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.498
Aantal reacties