MuscleMeat
Sisevano

01-07-08 genomen, 5.2% 112kg

• Media owner Sisevano
  • Datum plaatsing
na 1.5 week niet getraind te hebben.
net 1.5 week ziek geweest 4 kg kwijt.
dude... doe es een fatsoenlijke MM pose, hierdoor lijk je wel 90kg ripped bij 2m.

kijk es wat dennis wolf pics hoe die een MM pose doet of wat andere atleten, je verneukt je massa door die poses! alsook de back biceps die kan ook beter!

kvind het wel nice qua hardheid, dikte veins enz ,kuren zijn natuurlijk geflipt maar dat wist iedereen nu ondertussen wel al ...

nice bro'! :)

een 9.

maarre ik ben dat gezeik over kuren nu wel een beetje zat. die gast ziet er gewoon goed uit, klaar.

@ Obeb: Ik ken welgeteld 2 gasten van 1m90-2m en wegen beide rond de 118-120kg / 10+ % BF en tonen dubbel zo groot als deze knalkuurder. Als je 't mij vraagt liegt ie nog altijd dat ie zwart ziet.

Trouwens, vergelijk bvb. maar eens met El Monstro. -100kg klasse (4% wedstrijdshape ofzo?), ietsje kleiner dan Sis. EM ownt Sis op elk vlak. Laat me niet lachen, dit is geen honderdkweetnietwat @ 5%.

hahahahhahahahahahahahahahahahhaa.......

te mooi voor woorden dit. echt waar he, dit ziet er uit als 70 kilo ripped bij 2 meter.

echt jammer hoe je met je lichaam omgaat....maja moet je zelf weten. ik hoop echt voor je(want ik geloof wel dat je er veel voor gedaan hebt) dat je het allemaal vasthoud.

maar dit is geen 100plus kilo, en je armen zijn ook niet boven de 45......jammer dat je nogsteeds liegt over je stats.

Ik vraag me toch af hoe je je bf meet, ik stond op wedstrijd op ong 5% en sorry maar dat was toch iets droger dan dit denk ik? Voor de rest ziet het er niet zo slecht uit maar wel geen 112kg!!

Je zou op de duur vermijden om nog foto's te plaatsen als je toch maar steeds weer hetzelfde gezeik over je krijgt, liegen over stats, 80kg, bla bla bla...

Ziet er goed vind ik, de foto maskeert gewoon de realiteit !

Wat je moet doen is een maat vragen die niet traint en gewoon normaal is :) dus (ik zeg maar wat) 1.80 en 70 kilo ofzo...

En die ernaast zetten op de foto met dezezelfde pose en dezelfde afstand van de camera. dan zul je vast die kilo's beter terugzien!

obeb jij bent ook echt een grapjas, allemaal foto trucjes om toch maar aan zijn 100 nog wat kg massa te komen.
hij is nu eenmaal niet groter pech dus.

haha naja al die bitches hier zitten toch te b**chen dat dit nevernooit 110 kg is?

Waarom zou die gast hierover liegen? hij weegt echt geen 90 kg ofzo en dat ie denkt ja laat ik er eens 20 kilo bij doen en kijken als ze het geloven...

het lijkt mij idd niet dat ie erover zou liegen! maar ik heb gesproken met sis, no offence verder! ben benieuwd naar zijn nieuwe foto s.

Ik zal niet beginnen over je kuurverleden:-)
Ik vind dat je een goede fysiek hebt, veel droge massa.
Doe zo verder maar denk aan je lichaam!

104,2 met 8,1% heb ik m gemeten...Maar dat is alweer enkele maanden gelden. D r moest toen nog wel wat bij .. (kilootje of 14) Dusss Thijs tijd om weer te meten zou je zeggen ;)

En dan vind ik het alleen maar een 6 omdat de fysiek op zich wel in orde is maar verder is het natuurlijk geen resultaat om over naar huis te schrijven gelet op wat er ingegaan is.

ja er is een hoop in gegaan, maar hoe wil je andrs van 83 naar 118 gaan.... in 17 maanden!

eigenlijk best wel goeie fysiek hoor!
alleen had meer verwacht van je, door je kuurverleden enzo :)

achja, zal ik niet over bitche..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sisevano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.498
Aantal reacties
39
Beoordeling