MuscleMeat
Foto Contests

Greg Sampaio

Goed droog, iets meer massa zou niet misstaan alleen. Ook al wil je dan geen massamonster worden.

Tanks voor de reacties iedereen!

Benen vind ik te mini, volgend jaar een been foto, eerst benen maar is richting die van jeppe trainen

@ Sephirothsnake: Armen zijn op deze foto 36.5 koud

F
lekker hoor greg ziet er goed uit. we moeten van de zomer nog wel een keer gaan stappen he later..fles

t*ring zeg.. wat een extreem goed fysiek ! Persoonlijk is dit voor mij een 10, maar gezien het een bodybuildingcontest is geef ik het een 9 omdat er nog andere deelnemers zijn die vanuit het bb-ing perspectief een 'beter' fysiek hebben.

Jij moet je foto's naar een fitness magazine ofzo sturen man, je kan zo op de frontcover!

Super! Ongeveer mijn streven. Aardige massa en goed droog. Massa zit er bij mij wel. Nu nog naar die 7/8 procent:).

erg netjes :D ik ga geen cijfers geven aan andere deelnemers, maar vond et hier wel leuk om te reageren.
Ik vind persoonlijk dat je rug wat achterloopt, maar kan et verkeerd zien.
goed fysiek iig, keep it going!

Je weegt nog behoorlijk wat bij die lengte en vet%. Hoeveel woog je toen je begon met cutten; wat vindt jij 'dik'?

Heb je nog iets anders gebruikt dan the usual supplementen?

En hoe zit 't met de kracht als je zo droog staat, wat zijn je stats op de grote 3 op dit moment?

Edit: Ik zie aan je posts dat je geen naturel bent. Jammer, want ik hoopte aanvankelijk dat het dus wel mogelijk was om als naturel zo droog en hard te zijn in combinatie met redelijke massa. :)

Blijft een goed fysiek:).

@ RougeMonkey

Ik begon 10 weken voor deze foto met cutten toen ik 93 woog bij 17-18% (op mijn top woog ik 103.5 veel vocht natuurlijk (ja hoe zal dat nu komen ;) voeding was toen ook niet perfect)

Kracht is wel iets achteruit gegaan met bankdrukken nu 110 recht en 105 schuin (10 weken terug was dat nog 115 recht en 110 schuin)
Deatliften zit er voor mij niet bij omdat mijn onderrug te zwak is (zit in de familie) ik krijg dan zon last daar, echt niet normaal, vandaar dat rug dus ook achterloopt. Ik wil nu eerst rug sterker trainen en dan met deatliften beginnen, hoop na de zomer
Squatten doe ik niet, hier ga ik na de zomer mee beginnen, vond het nooit nodig om benen te trainen omdat ze wel redelijk groot zijn van zichzelf (wel te mini voor het contest) maar nu ik die benen van Jeppe zie wil ik dat ook :)
Mijn benen meten nu 61 cm koud

Media informatie

Categorie
Contest 2008
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
24.776
Aantal reacties
84
Beoordeling