S S salsafreak 21 jul 2008 38cm? welke arm bedoel je? ik ben ook vrij lang vandaar,de meeste massa zit in me beenen..
S S sjapendoedel 21 jul 2008 welke arm, goeie....... ik vind je gewicht ook wat veel, maar post je benen maar eens. wel goed droog iig.
welke arm, goeie....... ik vind je gewicht ook wat veel, maar post je benen maar eens. wel goed droog iig.
Animallegs 21 jul 2008 Kom es op met die benen dan!! Lijkt me dat je benen niet echt big zijn. Voor de rest zeer goed droog en volgens mij wel aardig in verhouding
Kom es op met die benen dan!! Lijkt me dat je benen niet echt big zijn. Voor de rest zeer goed droog en volgens mij wel aardig in verhouding
Conwa 21 jul 2008 Kom op gasten, dat sisevano nou loog over zijn gewicht was toch redelijk uniek. Liegen over Stats of verkeerd gokken naar BF komt veel vaker voor. Vraag dan gewoon eerst om zijn lengte voordat je gaat roepen. Dus bij deze: Salsafreak hoe lang ben je?
Kom op gasten, dat sisevano nou loog over zijn gewicht was toch redelijk uniek. Liegen over Stats of verkeerd gokken naar BF komt veel vaker voor. Vraag dan gewoon eerst om zijn lengte voordat je gaat roepen. Dus bij deze: Salsafreak hoe lang ben je?