AndroidHealthClinic
S

before

• Media owner Stayz
  • Datum plaatsing
ik hou wel van brede heupen daarvoor een 9

uit bodybuilding zicht natuurlijk maar een 3 :D, dus succ6 en go for it

een acht voor je lef Stayz
Niet veel vrouwen zetten hun foto hier zo neer
Maar volgens mij zie je er vast al beter uit door al die harde squat trainingen die je doet ;)
je was laatst ook weer wat cm kwijt toch??
Erg goed hoor!!!

Waar blijven die after foto's want met al die before maak je mij wel nieuwsgierig ;)

woot ziet er perfect uit om iets superstraks en sexy van te maken. Lekker gewichttrainen en verbranden door cardio
Succes !

@ Tenjo.. After foto's krijgen jullie mei 2009.. haha en ik zal ook wel tussentijdse picture plaatsten..

Aapmetpindakaas je geeft maar een 4 maar zij durft wel zich zelf te tonen en werkt er ook voor om haar lichaam te verbeteren.
Alleen dat al is jouw respect en een hoger cijfer waard.
Kom dan niet met een 4 om iemand te demotiveren.
Of zie jij er zo veel beter uit dat je haar zo kan beoordelen.
Zou nu graag jouw foto wel willen zien. (heb jij het lef?)

@ Grosje..

niemand kan mij demotiveren ;)

Ik ken vrouwen die er na twee kids nog erger uit zien en het maar zo laten .. Maar ik wil weer strak worden en doe er alles voor..

En die vier van AAPMETPINDAAS ...ach..
korreltje zout ..

Nooit zou ik iemand een vier geven hoe DIK of out of shape ze ook mogen zijn..Beetje respect mag ook wel..

Maar ach..idd ik heb het lef om zo'n foto te plaatsen ook al schaam ik me diep voor mijn buik!

Sorry Stayz, dat was niet de bedoeling, heb dan per ongeluk ergens geklikt, want ik wist niet eens dat je kon stemmen..

Suc6!

gelukkig maar!

Bij je buik zie je al 2 lichte spierlijnen lopen op die foto, ga zo door en je zult het zeker redden!

Om het vet van de heupen af te trainen (weet niet of dat de bedoeling is?) kan je gaan cardio-schaatsen en qua kracht de glute proberen?? heb ik ook gedaan en mijn billen/heupen zijn echt strakker geworden.

bedankt voorje tipjes, maar ik houd het lekker bij squatten, lunges en deadliften..En ik doe cardio alleen op de elliptical..vind de rest niks aan!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
Stayz
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.464
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews