Fitness Seller
A

Mijn Spierbal :D

Na 1,5 jaar hard werken is er een spierbal te zien. Lekker dikke spieren :) Hoop dat ik binnenkort wedstrijden mag doen met gewichtheffen, maar mn trainer vind t nog wat te vroeg :(
Ja, dat wel natuurlijk. Ik kan zelf toch ook wel zien dat ik nu normaal ben en niet gespierd ofzo..
Ik til met moeite 20 kilo bij de deadlift, dus..
Maar het is geen grapje dat ik dit heb gehaald in 1,5 jaar tijd.

weet je toevallig hoeveel centimeter je arm was toen je begon? en hoeveel meet hij nu:) ben benieuwt

20 kilo? bedoel je dan de stang die 20kg ios? of stang + 20kg totaal 40 dus

Nee, heb zo geen idee hoeveel cm, zal het morgen of zo wel een keer voor je opmeten. Hoeveel het was, kan ik vast nog wel terugvinden in al die doktersrapporten, werkelijk alles werd om de dag gemeten.

20 kilo, ja. maximaal. Biceps doe ik met stang = 1kg 2 kg links en 2 kg rechts totaal dus 5 kilo.
Chess press met 12,5 enz enz. maar met de pump nooit meer dan 20 en dat is al veel voor mij. Lach maar ;)

goed en gezond bezig hoor, als je van de 36 kilo afkomt

en laat je niet gek maken door de adoniscomplexen hier

Je verw8 waarschijnlijk wel dat mensen jou een goed cijfer geven voor je spierballetje.. Omdat je eerst geen spier had, maar je geeft mij wel een 4 terwijl ik er hard aan werk om af te vallen.. No respect.. totally no respect!

Maar van mij een goed cijfer , omdat je van veel minder kwam..
(ik kan dat respect wel opbrengen ;) )

Negeer al die negative comments... komt wel goed ;) véél eten, ik weet niet hoe het is met je eetziekte, maar het doet véél als je goed eet. suc6 nog

Malden zegt: "en laat je niet gek maken door de adoniscomplexen hier".

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ben nieuw hier en onder de indruk van hoezeer de leden elkaar steunen en motiveren. Dat is iets erg moois. Tegelijkertijd zijn we hier met zijn allen bezig zwakte te vermijden. Laten we daar vooral eerlijk in zijn, dat we meestal trainen uit angst voor zwakte, verval, minachting, gezichtsverlies, negatieve beoordeling etc. etc. Als mensen zichzelf te serieus nemen dan duidt dat op een onzekerheid. Mensen die zichzelf te serieus nemen zijn niet goed in het begrijpen van ironie. Die begrijpen je grapje dus niet. Ik vind zelfspot juist een teken van kracht en het grapje leuk.

Overigens, die humorloze types bedoelen het ergens wel goed en je kan lekker met ze trainen. Heb ik jaren gedaan. Altijd op tijd, geen fantasie, soort Duitsers. Hoogstwaarschijnlijk oersaai in bed. Dat kan niet de bedoeling zijn van een mooi lijf.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
aapmetpindaas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.644
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 0 reviews