MuscleMeat
Animallegs

Side Chest

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Vind deze side chest best geslaagd. Ga aankomende maandag met m'n borst en rug verbeterings schema beginnen, want heb deze kuur extra aan mijn schouders gewerkt.
Voor diegene die mijn foto's hebben gevolgd, weten dat schouders erg zwak waren... Zeg maar gerust écht zwak!
Nu mijn borst goed omhoog gooien en mijn rug niet alleen wijder, maar veel dikker maken.

Komende weken gaat er dus nog steeds aan het BF gewerkt worden, de borst gaat vooruit en de rug word dikker!
Side chest geslaagd? behoorlijk mislukt bedoel je :D je behoort je borst, hams en kuiten te flexen kerel.

Okee haha je hebt gelijk :D Borst zat vol en kreeg hem niet goed aangespannen, kuiten en hams had ik geen zin in haha! Het ging mij even meer om het beeld van de schouder, zal later een beter proberen te maken, maar alles aangespannen houden is nog verdomd lastig :D

andere arm moet je je borst mee naar binnen drukken zeg maar, zodat je borst groter oogt ;)

het maakt mij niet zoveel uit of de pose slecht is, ziet er goed uit hoor animallegje :p :)

10 van mij omdat ík er altijd bij sta met je progressie e.d.

Oh en geen gezever over broekjes.... *roll eyes*

Ziet er goed uit man, flinke progressie aan het maken man!

O en die opmerking van Ralf moet je lekker laten voorbij varen, zelf zouden we ook van alles kunnen zeggen over zijn: vette gyno tietjes, enorm dikke pens en slechte biceps, maar zo zijn we niet ;-)

De meeste mensen zouden er met zulke slechte posing hopeloos uitzien. Jij niet, vandaar een negen.
Succes!

Ralf heeft wel een beetje gelijk vind ik :D. Alle 10'en zijn ook fel overroepen trouwens. Heil vriendjespolitiek.

Goeie armen en trapz, schouders lopen idd nog achter (bovenkant borst ook een beetje?) en vet% ligt nog te hoog. Een 8 is op z'n plaats.

Bedankt voor de reacties!

@ indekay, zou toch bijna denken dat je toch niet echt leest...
BF te hoog, ik weet het, daarom zeg ik het zelf! Het staat er alsof je me iets nieuws verteld, en ik schijn in dat zelfde stukje gezegd te hebben dat de borst vooruit moet gaan... En vriendjespolitiek vind ik ook weer een beetje BS. Ik vraag geen cijfer voor mijn totale fysiek, ik heb het hier min of meer over de schouder progressie vanwege dat ze zo slecht waren.. Geeft niet, maar voortaan gewoon even beter lezen!

iedere keer als ik een tijdje weg ben geweest zie je er weer anders uit gast! en dat is positief bedoeld. Ik ben benieuwd naar je chest en rug programma. Keep it going dude.

@Animallegs:
Heb 't allemaal gelezen hoor, ik becommentariëer gewoon het gehele plaatje, dat is alles.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.483
Aantal reacties
31
Beoordeling
0,00 0 reviews