Fitness Seller
E

Eerste pic (front double biceps)

• Media owner Eduard
  • Datum plaatsing
Mijn eerste pic hier op DBB. Beetje scheel genomen maar heb het moeten doen door mijn telefoon op zn kant te leggen en poseren zonder spiegel, daarna drukken op de knop en dan een timer van 2 seconden :)

Ik train nu 3 jaar (waarvan eerste jaar 'fitnessen', nu echt BBen) en ben 100% natural, en dat ben ik ook van plan te blijven. Mijn zwakke punten zijn (vind ik zelf) triceps, kuiten (niet zichtbaar) & onderarmen, maar heb graag commentaar hierop. Ben net terug van vakantie en ben helaas nogal afgevallen door te weinig eten (voordeel: ben nu wel droger, sixpack voor op het strand).

Stats:

leeftijd: 19 jaar
Train al: 3 jaar
lengte (zonder schoenen): 1.93m
gewicht: geen weegschaal maar zal nu rond de 82kg liggen, begon op 61KG zelfde lengte.
Klopt ik ben ook ontevreden over mijn armen (nouja biceps zijn wel ok, 24KG 1RM conc. curl), train ze ook wel heel goed hoor (split schema) maar misschien moet ik armen apart gaan trainen van de rest van bovenlichaam? Ze zijn eigenlijk wel gewoon goed in verhouding met de rest van het lichaam alleen et is wel zo mooi om gewoon in rust al van die mouw-scheurende armen te hebben :)

Voor die lengte is het wel netjes;) Alleen je had er meer uit kunnen halen in die 3 jaar. Nu goed vreten. Motiverende 8

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Eduard
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.588
Aantal reacties
5
Beoordeling
0,00 0 reviews