MuscleMeat
Frontfoto na een lange periode niet trainen
benchMarc

Frontfoto na een lange periode niet trainen

Stats op de foto: Ongeveer 74kg bij 1m88.

Na de contest een tijd niet meer echt getraind en zo'n 10kg verloren, ook wat vetmassa.

Huidige stats zijn rond de 78kg bij zo'n 7 of 8% bf. Dus een beetje tussen deze foto en die van de contest in.

Trainen gebeurt nog af en toe, om de boel bij te houden. Vooral op hogere reps.

(Foto koud genomen.)
Ik heb sinds ik in het studentenhuis zit met RobG en Frenkpie nooit meer echt de regelmaat en discipline kunnen vinden die ik vroeger had. Ik heb schandalige periodes gehad van soms 2 maanden totaal niet meer trainen.

Grappig detail is wel dat toen ik 84kg woog en volle bak 4x per week trainde mijn krachtstats een stuk lager waren.

Dus alleen qua massa ingeleverd, en eigenlijk valt dat denk ik nog wel mee. Toen op 84kg had ik ook een iets hoger vetpercentage. Het zou nu nog wel lukken als ik consequent 4x per week zou trainen. Kracht en massa kan ik nu ook gewoon zonder problemen vasthouden. In 2006 moest ik echt alles bij elkaar eten en trainen om zo te blijven.
 
Maiskorrel

Ga terug trainen kerel
Ik ben weer gestart. Zit nu weer na een paar weekjes op een nette 80kg ;) Gewicht gaat echt als een speer omhoog nu.
Ik eet niet eens superoverdreven. Gewoon flink, maar niet zoveel als vroeger. Trainen gaat ook lekker. Dus ben benieuwd hoe lang de stijgende lijn blijft.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
benchMarc
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.976
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon PowerShot G5
Opening
ƒ/2
Brandpuntsafstand
7,2 mm
Blootstellingstijd
1/3 seconde(n)
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
bM_front.jpg
Bestandsgrootte
110,4 KB
Datum gemaakt
do, 12 april 2007 8:33 PM
Dimensies
600px x 785px

Deel deze media

Back
Naar boven