XXL Nutrition
W

1.5 maand getraind!

• Media owner WeKke18
  • Datum plaatsing
zowel positieve als negatieve opmerkingen zijn altijd welkom.
Ik zou zeggen beschouw deze foto een beetje als je begin. Ga van daaruit verder knallen. Eet goed vooral veel eiwitten, slaap voldoende en train hard. Maak dan over een half jaar of een jaar nog een keer een foto en vergelijk die met hoe je er nu bij staat. Succes met trainen ;)

dit is inderdaad het begin,
heb deze foto alleen gepost om via jullie te weten te komen of dat ik goed zit met mijn training,...... ikzelf vindt dat ik tich al heel wat progressie heb gemaakt als je m'n eerste foto hebt gezien?

je moet niet na een maand al een foto posten van kijk het verschil... Doe bijv.. na een half jaar ofzo.. Maar goed succes nog verder en vreet je de terang!

Je bent tov je vorige foto misschien iets droger geworden. Maargoed je had meer massa moeten pakken juist. Post je volgende foto pas over een 6tal maanden. Er moet iig nog een hele hoop gebeuren. Gewoon goed eten/slapen/en een goed schema met veel grote oefeningen (squat, bench, deadlift, bent over row). Succes!

ik heb ook massa gepakt. ben 5 kilo bijgekomen.
maarja dat is nog steeds een peulschil van wat er allemaal moet gebeuren. elk beetje betekent veel voor me. kben al gewoon fucking trots op mezelf dat ik ben bijgekomen.

jaja ralf, dat is weer wat anders dan b*ch tits he ;)

@WeKke18: veel eten, hard trainen en geduld hebben.. 6,5 maakt 7.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
WeKke18
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.644
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 0 reviews