AndroidHealthClinic
Bassianius

Voorkant okt. 2008

• Media owner Bassianius
  • Datum plaatsing
Op verzoek m'n voorkant ook. Onderstaande link linkt naar m'n stats en foto van m'n rug:

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/86199/cat/all/limit/all
Proportioneel klopt 't allemaal? Zeker wil ik meer, maar ik wil ook niet dat 't ten koste gaat van m'n snelheid bij 't kickboxen.

Die kop... Ja... Ik kon 't niet laten. Al die serieuze gezichten hier in de DBB gallery :P Daar moest verandering in komen.

Jerome Lebanner weegt 120 kilo, Mike Tyson (boxer, maar toch) was niet eens 1.8m en woog 100 kilo. Beide zijn ontzettend snel.

Maar JIJ gaat uiteraard langzamer worden als je zwaarder wordt.

Snel ten opzichte van hun mede klasse-genoten, die ook allemaal bulldozers waren/zijn.

De snelheid van die thai-boxers zullen ze nooit hebben.

En die thaiboksers hebben ook zoveel kracht achter hun stoten.

Ik weet niet hoe lang jij al kickbokst of hoeveel verstand je ervan hebt, maar ik kan je nu al zeggen dat je nooit de snelheid zult hebben van een Mike Tyson.

Dit klinkt gemeen, maar die opmerking van ej komt een beetje hoogmoedig over.

Ik geloof je meteen als je dat zegt KumaR, dat ik nooit die snelheid zal krijgen. Zij hebben hun hele leven lang getraind en beheersen de techniek als geen ander.

Ik doe het enkel recreatief en om stress te verlagen, maar ik wil wel goed zijn in wat ik doe, en ik heb bevonden dat ik het meer moet hebben van m'n snelheid.

Nu zal m'n opmerking misschien wel wat overdreven zijn geweest... Ben ik met je eens als ik zo teruglees :P

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bassianius
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.114
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 0 reviews