XXL Nutrition
L

Journey Begins: 28-9-2008

• Media owner Lcn
  • Datum plaatsing
Train (weer na 1,5 jaar absentie) sinds maart 08

4 dagen kracht gevolgd door cardio + 1 a 2 volle cardio dagen.

Ik ben erg ontevreden over mn buik.. Mn massa vind ik wel voldoende.. mn doel is om een Covermodel achtig physique te krijgen.. hoef niet persee groter.. maar wel vooral Droger..

Waardeer alle gemeende reacties!
IMO voor een menshealth achtige fysiek hou je denk te weinig massa over..

wat zijn je stats nu (lengte, gewicht, bf?)

Massa genoeg? Bullshit. Als ik jou was zou ik eerst wat clean gaan bulken. In de zomer ga je maar weer een keer cutten. Succes ermee.

alsie zegt dat hij zo voldoende massa heeft dan mag dat toch?

Succes met je doelen. en tsja een covermodel fysiek... welke cover? girlz fancy donald duck...;) menshealth?

Ga squatten, dan zie je je lichaam en vooral ook je buik veranderen ( en ja dat is wel gemeend)

Ga squatten, dan zie je je lichaam en ook je buik veranderen ( en ja dat is wel gemeend)

Hahahahhhaa obeb. Wat ben je ook een noob. Normaal zeg je altijd: "Eten moet je, meer massa" enz. En nu gaat ie zeggen dat als je vind dat je genoeg massa hebt dat je dat zo moet laten. Laat me niet lachen kerel.

voor een zogenoemd ''covermodel fysiek'' mag je nog wel wat meer massa gaan trainen. Vind je buik gewoon normaal, niet heel droog maar ook niet vet ofzo.
advies. gewoon op massa blijven trainen, mischien volgend jaar een lichte cut als je toch niet tevreden bent.

meer eten.. voor massa gaan.. ook met jouw doelstelling, een "Men's Health Fysiek" of "Covermodel Fysiek" is het nog lang niet.. je komt zowel massa als droogte te kort, dus je hebt nog ff te gaan. succes met je doelen!

Ik vind je nu ook al redelijk mager. Ik denk dat als je gaat cutten je erg weinig overhoudt en zeker geen covermodel zult zijn.

Zo slecht vind ik de buik niet, maar ik weet niet of je eerder een 6pack had, dan zou ik er ook niet tevreden mee zijn.

Bedankt voor alle 'meningen'
De reden dat ik zeg dat ik zelf vind dat ik genoeg massa heb was omdat ik op de catwalk van diverse modelabels de modellen met niet zo zeer massa vormige lichamen maar meer 'DROGERE' lijven.. vandaar dat ik altijd dacht dat ik er wel mee weg kwam als ik alleen droger zou worden..

na mn eigen topic geopend te hebben weet ik nu dat ik meer moet gaan focussen op massa.. en dat zal me helpen om meer vormen te krijgen en strakker te worden..

RIPPED..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lcn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.317
Aantal reacties
13
Beoordeling